Forslag til ny underkategori i forumet

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Forslag til ny underkategori i forumet

Innleggav orjanmen » man 30.10.2006 21:28

Skulle det ikke vært slik at man kunne hatt en underkategori "Ordet fritt" som man kunne sakket det mange vil kalle dritt, eller uinteresant i forhold til Forumet. En som ikke hadde lagt seg på "siste fra forumet" Og som ikke hadde blitt stengt av Moderator pga fjasprat!

Og hva med en slags counter. som teller hvor mange som har lest tråden din. Morsomt og se, og kjekt og vite om temaet er "idèelt"

Enig/uenig?

    - Moderert av thomasb -
    Endret tittelen på tråden til noe mer beskrivende. Se §2.1 i reglene

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Jon » man 30.10.2006 21:30

Uenig, finnes et tonn av fora du kan snakke dritt på. Snikksnakk holder i lange baner.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav limbo » man 30.10.2006 21:31

http://mac1.no/node/2562

Der har du løsningen på ditt problem

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav viking » man 30.10.2006 21:31

Det finnes mange slike prateforum som du etterspør, jeg synes ikke mac1 skal bli det.
medlem i 228 måneder
 

Innleggav thomasb » man 30.10.2006 21:33

Helt riktig limbo. Ønsker man å chatte med Mac1-folk finnes det gode muligheter for det.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav kolby » man 30.10.2006 21:33

Det har vært tatt opp flere ganger, og du finner de fleste trådene i Teknisk på Mac1.

I tillegg finnes det en "counter" i forumet hvor du kan se hvor mange som har lest tråden. Dette ser du i kategorien, altså ett steg tilbake fra selve tråden.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav orjanmen » man 30.10.2006 21:36

Da er vel den saken grei! Litt morsomt att du redigerte overskriften :D hehe

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav iLocinho » man 30.10.2006 21:37

Svært uenig med trådstarter. Ser absolutt null poeng i det . Selv mener jeg at "snikk snakk"-trådene bør bli fjernet fra "Siste fra forumet". Jeg vet det er mange som deler den samme oppfatningen, og tror dette også blir gjort i en framtidig versjon av Mac 1.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav orjanmen » man 30.10.2006 21:44

iLocinho skrev:Selv mener jeg at "snikk snakk"-trådene bør bli fjernet fra "Siste fra forumet".


Kanskje jeg ikke fikk dette klart nok fram. men det er også min mening...

Pent av deg å kalle meg "Trådstarter" høres profft ut :D

MEN, att Cafè skal bli slettet helt fra Forumet er jeg ikke helt enig i! Synes det er fint at den er der jeg :)

EDIT: Men det nevnt på siste strofe her nå, ble heller ikke nevnt av andre. beklager det :)

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron