Hva liker du best med Mac1.no?

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Hva liker du best med Mac1.no?

Innleggav veparma » søn 19.11.2006 18:20

Tenkte å lage en tråd hvor man kan nevne de tingene brukerne på forumet liker best.

(1)
Personlig liker jeg at jeg kan få svar på det jeg lurer på om stort sett alle mine elektronisk relaterte spørsmål, pluss enda litt mer. Samt kan jeg som en hverdagslig bruker av mac svare på noen mindre avanserte spørsmål på forumet. På den måten vil det fleste brukerne på mac1 oppleve både å få hjelp og å hjelpe.

(2)
Jeg er også veldig glad for moderatorene, co-adminer og adminer holder dette forumet seriøst.

Hva liker dere andre på forumet?
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Saft » søn 19.11.2006 18:31

Jeg liker bra at man får svar nesten med en gang, men en ting jeg ikke er så begeistret for er at man må bla til siste side i et inlegg..

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav kajac » søn 19.11.2006 18:33

Jeg liker at det er en plass vi kan få hjelp til det vi trenger, og at det er så mange seriøse brukere her. :-)

Mac1 får terningkast 6 av meg

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav iRoger » søn 19.11.2006 18:42

1) Liker at man som fersk Mac-bruker (som eg har fått inntrykk av at det er mange av om dagen) kan få hjelp til saker og ting fra mer erfarne brukere. At man kan komme med "dumme" spørsmål og få relevante svar.

2) Liker at man får tips og vink om nye programmer, oppdateringer, og andre muligheter man har med Mac´en sin.

3) Støtter også veparma på at moderatorene gjør en god jobb med å holde det seriøst.

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav jonkriska » søn 19.11.2006 18:43

Liker ALT :P !

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav iRoger » søn 19.11.2006 18:45

Stig1993 skrev:Jeg liker bra at man får svar nesten med en gang, men en ting jeg ikke er så begeistret for er at man må bla til siste side i et inlegg..


Om du trykker på pilen til venstre for overskriften kommer du til siste svar i tråden, hvis det var det du mente?

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Truls Waage » søn 19.11.2006 18:58

Han mente nok det at alle er så ivrige etter å hjelpe, at hvis han skal lese ALLE, så tar det en del krefter :-P

Mac1 har en fin tone, seriøst og kjappe svar. Mange flinke folk som vet hva de gjør ;)

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav iJakob » søn 19.11.2006 19:12

Liker egentlig alt. Men spesiellt forumet.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav iatros » søn 19.11.2006 19:43

Foruten det mest åpenbare; at man får svar på alt man måtte ha av spørsmål gjennom forumet, så liker jeg tipsene om nyttig programvare.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron