Årets bruker

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Årets bruker?

Hansi
53
60%
PitBull
10
11%
mr
26
29%
 
Antall stemmer : 89

Årets bruker

Innleggav limbo » tor 14.12.2006 18:57

Nomineringen er herved avsluttet. De tre brukerne med flest stemmer er nå mulig å stemme på. Avstemning for årets moderator, nå i egen poll.

Hvem mener du fortjener tittelen årets bruker? Avstemningen er helt anonym.


EDIT: Denne avstemningen blir veldig lite høytidlig. Ingunn og jeg har gått litt forbi hverandre, så selve opptellingen ble litt krøll. Så vi satser på å ta en litt mere rettferdig og nøyaktig (så godt det lar seg gjøre) avstemning til neste år.
Sist endret av limbo den tir 19.12.2006 13:08, endret 2 ganger.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav iAperture » tor 14.12.2006 19:21

Jeg stemmer på mr!

kommer det en vote på Årets Mac1'er også?
medlem i 211 måneder
 

Innleggav stian h » søn 17.12.2006 23:17

Bare 30 stemmer? :omg:
medlem i 211 måneder
 

Innleggav kajac » søn 17.12.2006 23:47

Hvorfor er ikke jeg med i denne listen?
Jeg har bidratt til mye her på forumet.

Er det et eller annet dere ikke liker meg meg?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav ilovemac » søn 17.12.2006 23:52

Hei limbo: hva med årets moderator? jeg stemmer på deg;)
kajac:kanskje fordi du har vært litt overivrig og svart på en del tråder der u kanskje ikke viste hva u skrev om..... ikke vondt ment mn siden u spurte

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav veroåtteca » søn 17.12.2006 23:56

Kajac: De som man kan stemme på her er de tre som fikk flest stemmer under nomineringen. Så vidt jeg husker, så var det kun DU som stemte på deg, så du kan jo prøve å regne det ut selv.

Du har bidratt med 1341 poster på tre måneder. ...hadde det enda vært litt kvalitet i de... :P

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav arveT » man 18.12.2006 0:00

Kajac: her er det snakk om ÅRETS bruker... dvs at det er den brukeren som har vært jevnt med å brakt kunnskap, meninger og god stemning til forumet og nyhetspostene gjennom hele året, skal bli hedret...

For det første har ikke du vær medlem i mer enn 3 1/2 mnd... da kan man si at det i seg selv utelukker deg.

i tillegg: du har tiltider skaffet mye jobb til moderatorene her på forumet. du har postet endel som ser ut til å være skrevet for å få opp posttelleren, og når du itillegg som eneste person på forumet setter degselv som årets bruker, er det ikke så rart at du ikke er blandt topp tre...
Dette har vel kanskje også fått folk til å misslike deg mer, enn hvis du hadde hatt en mer ydmyk holdning...
antall poster er ikke lik hvor mye man har bidratt, bare så det er sagt

back on topic:
stemte på hansi
medlem i 229 måneder
 

Innleggav ilovemac » man 18.12.2006 0:04

jeg stemte mr. siden han alltid har vært grei og svart greit på de fleste trådene han har svart på. ejg synes egentelig alle 3 fortjener toppplassen men siden det bare var 1 jeg kunne stemme på så stemte jeg mr:D stå på videre;)

edit: enig med arveT

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav Dr_Alzheimer » man 18.12.2006 0:25

Er selvfølgelig litt sint for at ikke jeg er nominert :p

Er ny på forumet, men har lest daglig veldig lenge nå, og selv om så og si alle på mac1 virker som utrolig hyggelige og kunnskapsrike mennesker, falt valget på hansi. Stå på videre! Mac1 er genialt!
medlem i 207 måneder
 

Innleggav kajac » man 18.12.2006 0:30

Vel, Da stemmer jeg på mr, og håper at jeg selv blir nominert engang :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav eb » man 18.12.2006 0:48

kajac skrev:Hvorfor er ikke jeg med i denne listen?
Jeg har bidratt til mye her på forumet.

Er det et eller annet dere ikke liker meg meg?


Ikke vær lei deg, kajac, you er kåret til årets navn i Time Magazin, så det så.. :-)

http://www.time.com/time/magazine/artic ... 14,00.html

eb

PS Prøvde å lage URL-snarvei, men da fant ikke time.com saken..

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav MacTobbe » tir 19.12.2006 2:29

vet egentlig ikke nok til å stemme. har litt for liten erfaring på de som er nominert ;) men måtte den beste vinne !

kajac: dårlig taktikk og fronte seg selv ! har vært bruker på DA i snart 4 år , men har ikke fått noe ekstra for det , det gjør meg ingenting , så lenge siden fungerer bra og alle har det skøy ;) Det blir naturlig å velge de med litt erfaring og tid på forumet :) kanskje viss du endrer holdning så nomineres du et annet år ;)

cheers ..
medlem i 210 måneder
 

Innleggav hansi » tir 19.12.2006 14:40

min stemme går til mr :-)

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav stian h » man 25.12.2006 2:34

lurer bare på om det er mulig å få denne og avstemningen av årets moderator ut på forsida? :-) føler trådene blir litt glemt jeg....
medlem i 211 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere