Oppførsel på Mac1

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Oppførsel på Mac1

Innleggav veparma » ons 27.12.2006 13:16

Jeg har i det siste reagert en del på responsen noen innlegg får. Det hender en har kommet med et svar på et spørsmål, og tilføyet det han/hun har å tilføye til saken, så kommer et innlegg under "drit dårlig svar".

Jeg er helt enig at innlegg som inneholder feil informasjon osv. skal bli tatt opp, men tonen som blir brukt kan endres. Vi må huske på at folk på forumet er på forskjellig nivå, og om en går på en bommert trengs det kanskje ikke mer enn "det der er ikke helt riktig" fremfor "ideotsk sagt, sånn er det..."
Det er heller ikke noe intresant å lese for folk som er inntresert i trådens tema.

Er det fler en meg som merker tonen på Mac1 til tider kan endres?

EDIT: Det var ikke poenget at denne tråden er hvor vi skal henge ut alle de dumme tingene som er sagt, mer en generell prat om temaet.
Sist endret av veparma den ons 27.12.2006 13:34, endret 1 gang
medlem i 223 måneder
 

Innleggav noilivap » ons 27.12.2006 13:28

jeg har merket det ja, så en post der det var en person som postet et link til en side med themes men som bare var for nokia så skrev en fyr

''det var bare for nokia...... mongo'' <- det var vell ikke akkurat et passende svar, han kunne skrevet så mye annet enn ''mongo'' :/

så det er ikke alle ser det ut som, bare noen.

    P-p Moderert av limbo
    Fjernet linken. Vi skulle ikke drive å henge ut folk. Da virker tråden mot sin vilje.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav hmnaley » ons 27.12.2006 13:34

Ja irriterende, men er sikkert sånne små som kun er tøffe på nett.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav prizma » ons 27.12.2006 15:47

Hei.

Jeg er ny og jeg har lest endel tråder og det er endel fiendtlighet, men slik er normalt mot "nye" som ikke søker.. ehmm.. leser reglene først! :rolls eyes:

Ja jeg har lest de og jeg søker først ;)'


Men det er lov å sette folk på plass på en ordentlig høfflig måte...

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]