Slutt å steng "alle" tråder!

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Slutt å steng "alle" tråder!

Innleggav fredarn » man 01.01.2007 20:35

Jeg må bare si at jeg synes dere er alt for strenge her på Mac1, og stenger tråder i hytt og pine, selv om det ikke finnes ordentlige grunner for det.

Virker som om enkelte moderatorer stenger tråder bare fordi folk er uenige med dem, eller de selv ikke synes tråden var noe "morsom".

Her er to eksempler:
http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=43769&highlight= (Hvilken mac har du)
http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=43654&highlight= (saddam er dø (tråd fjernet))


Synes også dere er alt for strenge når det gjelder "bumping", eller hva det nå heter... Om man virkelig trenger hjelp til noe, men desverre ikke får noe svar, etter 1 dag eller 2 dager er det svært liten sjanse for at noen vil finne fram tråden og svare, og i og med at man må vente hele 7 dager før man kan poste 2 innlegg etter hverandre må man jo ty til andre forum for å få hjelp, og det finnes ikke mange andre norske mac-forumer hvor man kan få hjelp... :(

Foreslår derfor at dere har en høyere terskel før dere stenger tråder, og ikke stenger tråder uten gode grunner. Og at dere endrer "bumping" regelen fra 7 dager til 24 timer.
medlem i 217 måneder
 

Innleggav kajac » man 01.01.2007 20:36

Jeg er hjertens enig.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Åsmund » man 01.01.2007 20:37

Denne klagen taes ikke i forumet! Kontakt Admin på pm eller webmaster@mac1.no, dersom du er missfornøyd med noe. :)

§1.5 Klager på moderatorer, andre brukere etc. rettes til administrator
Har du klager på moderatorenes jobb skal disse rettes per PM eller mail (webmaster@mac1.no) til administrator. Har du klager på andre brukere på Mac1 skal disse også rettes til administrator per PM eller mail (webmaster@mac1.no). Klager på moderatorer eller andre brukere skal ikke under noen omstendigheter diskuteres i forumet - dette skal tas direkte med administrator.

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav kolby » man 01.01.2007 20:44

Jeg vil si til dere to som svarte i denne tråden at vi har i flere anledninger sendt advarsler og forklaringer til dere angående brudd på reglene. De to trådene som trådstarter henviser til her er av ingen verdi og ble derfor stengt.

Husk at det ikke alltid er like interessant å ta opp forespørsler og klager fra folk som man har måttet bruke tid på å rette opp etter.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron