Oversikt over PM

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Oversikt over PM

Innleggav fredrikhl » man 07.05.2007 15:15

Selv besøker jeg "Forsiden" relativt skjeldent, og dette kan føre til at PM'er kan stå uleste over tid.

Hva med å legge til en "Min Innboks (n)" til linja med predefinerte søk (Egne innlegg, Nye innlegg, etc...) slik at man får full kontroll på dette aspektet også når man blar i forumet? Dette blir på mange måter mer logisk, i og med at PM/meldingsfunksjonen er en underfunksjon av forumet.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav HenK » man 07.05.2007 15:28

Synes dette er en smart idé.
Du har mye bedre kontroll på inntaket av PM.
medlem i 207 måneder
 

Innleggav simen » man 07.05.2007 15:28

Jeg får beskjed om PM på epost. Men for all del. Begge deler hadde vært kjekt :)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav ask » man 07.05.2007 15:29

God idé, men det blir feil å si at PM-systemet er en underfunksjon av forumet. PM-systemet er en del av Drupal (som resten av siden bygger på), selv om det noen ganger kan virke som om det ikke er det.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav fredrikhl » man 07.05.2007 21:22

Da beklager jeg det. Er ikke veldig kjent med phpBB og CMS som Drupal. Trodde PM-funksjonen var en direkte underfunksjon av phpBB.

Knappen "PM" ligger uansett i forumet, og for meg ville det i alle fall være logisk at man også har mulighet til å få oversikt over disse der.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav iBruker » man 07.05.2007 21:28

PhpBB har full støtte for PM.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav ask » man 07.05.2007 22:58

Ja, og PM-funksjonen i phpBB er egentlig litt bedre enn den i Drupal, synes jeg.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav ak » man 07.05.2007 23:23

Opprinnelig ville vi ha en innboks per bruker for alle sidene, og det var kun mulig i Drupal.

Jeg skal begynne å jobbe med phpBB3 i neste uke, vi får se hva som skjer etter det.

Anbefaler varsling via epost (se min konto) i mellomtiden.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]