Forslag/forhåpninger til Mac1 i framtiden

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Forslag/forhåpninger til Mac1 i framtiden

Innleggav krill » søn 23.09.2007 20:51

Tenkte jeg kunne opprette en tråd der folk kan skrive forhåpninger/forslag til den nye Mac1 v4.

Personlig syns jeg at forumet kunne fått et nytt poengsystem - slik at man kan gi en bruker 3 poeng om de løser problemet ditt, eller 1 poeng om de er hjelpsom/fikser det delvis... Slik som på apple sine forum. Håper vi får se dette i framtiden på Mac1 :)
Sist endret av krill den søn 23.09.2007 22:08, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Innleggav Gaijin » søn 23.09.2007 20:54

Et eget iPhone forum som ikke drukner alle mac-relaterte tråder. Er lei iPhone allerede før jeg har sett en i virkeligheten.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav krill » søn 23.09.2007 21:25

Spørsmålet der er jo om det blir iPhone1.no eller at iPod1 blir konvertert :P

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Innleggav Widget » søn 23.09.2007 21:43

Man kan ikke ha en mac side uten at det blir diskutert iPhone. Det jeg vet det blir er at vi kan velge hva som skal vises i "Siste fra forumet". Så da kan dere som er lei iPhone deaktivere det. Ellers er jeg veldig enig med krill med poeng systemet.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav ak » søn 23.09.2007 22:03

Specen ble fastslått for flere måneder siden og koden bak v4 var ferdig* for tre uker siden, Det som gjenstår er litt arbeid på designet og ekstern kode (den offisielle phpBB 3.x har fortsatt et par bugs vi gjerne skulle sett luket ut). Det jeg prøver å si er at dere er velkommen til å sende inn forslag, men hvis det kommer med i første runde av v4 så er det kun fordi vi allerede har planlagt det i lang tid.

*: Kode er aldri ferdig, jeg er sikker på at vi finner en drøss med bugs når et par tusen av dere slippes løs på siden.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Forslag/forhåpninger til Mac1 i framtiden

Innleggav Nicon » ons 19.11.2008 23:43

Hei.

Ser at dette er en gammel tråd, men trekker den opp igjen ettersom den inneholder det samme jeg lurer på:
Kommer det i fremtiden til å bli et poengsystem her på forumet?

Dere gjør en super jobb som moderatorer, stå på videre!

På forhånd takk.

N.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]