Velkommen til forumet!

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Innleggav admin » tir 14.11.2006 21:44

Einstein skrev:Vil det komme tettere brukerkonto-integrering mellom foraene slik at kontobildene og annen informasjon blir oppdatert samtidig ved endringer?


Jepp, det er en bug som skal fikses :) På oss admins funker det allerede som du ser.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav jonasc » tir 14.11.2006 22:56

Gratulerer med ny side. Det var på sin plass med et godt forum om videoproduksjon. Kommer til å sjekke innom ofte!

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav joneri » tir 14.11.2006 23:26

Må bare henge meg på alle positive kommentarer. Kjempetiltak som jeg kommer til å benytte meg mye av.

Stå på videre thomasb & co!

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav macPanther » tir 14.11.2006 23:29

Må hive meg på gratulasjonene. Etterlengtet forum.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav eirikaav » tir 14.11.2006 23:34

Dette synes jeg var et fint intiativ. Kommer nok til å lese litt her, for jeg har alltid hatt en liten vieoredigerer i magen, selv om det ikke har blitt de store greiene enda. Men det kan vel dette forumet hjelpe meg med? :-D
medlem i 211 måneder
 

Innleggav TigerOla » ons 15.11.2006 1:14

Flotte greier.

Logoen, som en annen kommenterte, ser veldig "video" ut spør du meg, og trenger stregt talt ikke noe mer "fancy" enn dette. Det er helt topp! Og jeg kjenner igjen det kameraet fra FC flerkameraredigering - for all del - la den være i fred :)


Fargene har heller absolutt ingenting å si - de er lite sjenerende og går hånd i hånd med Shake og After Effects. :wub:

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Oscar » ons 15.11.2006 8:05

Takk. akkurat det jeg trengte
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Sune » ons 15.11.2006 8:28

Veldig flott med en egen video side og forum.
Kommer til å bli brukt mye :-)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Grattis, lillebror!

Innleggav martin » ons 15.11.2006 10:51

Gratulerer med vellykket lansering, lillebror! :-D

Tror dette kommer til å bli en viktig og god side for alle som pusler/jobber med video i en eller annen form.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav jiggigibbie » ons 15.11.2006 16:06

Kan jeg spørre hva slags målgruppe som er tiltenkt video1? Nybegynnere, viderekomne, proffer, eller generellt alle? Eller alle med mac?

man har jo allerede norskfilmforum for amatører, og derfor lurer jeg litt på hvor i sjiktet video1 har tenkt å plassere seg. Som konkurrent til de? Har dere tenkt å samarbeide med de og heller heve nivået litt her? Mange muligheter og mye jeg lurer på her skjønner du...

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Åsmund » ons 15.11.2006 16:08

Video1 har som mål å bli en ressurs for profesjonelle så vel som nybegynnere på video.

Som skrevet på forsiden av Video1.

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav thomasb » ons 15.11.2006 16:11

Ja, som det står i velkomstartikkelen og på "Om Video1"-siden.
Video1 har som mål å bli en ressurs for profesjonelle så vel som nybegynnere på video.

Alle profesjonelle har jo også en gang vært nybegynnere, så her er det åpent for alle :)

Jeg vil likevel påpeke at vi vil prøve å opprettholde en seriøs tone her i forumet. Søppelposting og chat kan man drive med andre steder enn på Video1.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Forrige

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]