"Hvis du hadde giddi og søkt, så hadde du funnet ut av det!"

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Re: "Hvis du hadde giddi og søkt, så hadde du funnet ut av det!"

Innleggav 2rri » søn 13.04.2008 21:53

HairBall skrev:og prøve å få nr 32 tråden din til å bli noe fornuftig.


Dette er jo regelrett unødvendig. Greit nok, du deler ikke samme mening som trådstarter men det er absolutt ingen grunn til å begynne med drittkasting.

Men for å holde meg on topic, jeg er enig med trådstarter! Hvis du regelrett ikke vil kan/vil hjelpe personen som poster om et problem som er omtalt tidligere, og føler for å be den personen søke, ignorer det!

Jeg hadde ikke blitt så ivrig etter å skrive mer her på forumet hvis folk svarte sånn hver gang jeg spurte om noe. Og for en eventuelt ny bruker av forumet, så vil jeg tro det virker nesten skremmende, og da finner de seg kanskje et annet forum siden det da virker som det bare er ugjestmilde folk her på forumet.
And correct me if I'm wrong, men er ikke et forum til for å hjelpe?
medlem i 201 måneder
 

Re: "Hvis du hadde giddi og søkt, så hadde du funnet ut av det!"

Innleggav TheRealChristoffer » søn 13.04.2008 21:57

Forum skal hjelpe ja, men man kan jo se på siste fra forum før man poster? og ta hvertfal 1 søk. da det ofte ligger på side 1

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: "Hvis du hadde giddi og søkt, så hadde du funnet ut av det!"

Innleggav andybee » søn 13.04.2008 22:53

Når det gjelder mine 31 innlegg, så er det en grunn til at det faktisk er så få.
Jeg søker masse hver dag, men blir drittlei bedrevitere og den kjipe holdningen.

Det kan også være greit å starte en ny tråd en gang i mellom, dette fordi en tråd blir forsøple med off topic svar, slik at det blir umulig å finne frem.

Hvor ofte har man ikke hentet frem en tråd som starter med svar på et gitt problem, men som endrer topic underveis. Litt som viskeleken.

Når det skal være sagt, tipper jeg har bedre peil på iphone og spørsmål novice-brukere kommer med enn de fleste her på forumet. Åpnet 50 iphones med Bladox Turbosim, mer enn 200 iphones med anstrengelsene til Geohot (gunlock) og 8 iphones med HW-hacken - Slå den! :bitchin:
medlem i 196 måneder
 

Re: "Hvis du hadde giddi og søkt, så hadde du funnet ut av det!"

Innleggav Judas » man 14.04.2008 1:16

Også tar me oss alle nokre djupe pust og lar denne tråden halde seg på eit sakleg nivå.
Sklir det ut med drittslenging, så er denne tråden historie før nokon får sagt «søk først.»
- Judas

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Forrige

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]