En ubetinget hyllest til menneskene bak i1 !!!

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

En ubetinget hyllest til menneskene bak i1 !!!

Innleggav Hellboy » fre 02.05.2008 12:54

Lar meg bare begeistre så j***lig hver gang jeg stopper innom disse sidene (spes Mac1) at jeg følte for å rope ut min tilfredshet og takknemlighet for kreftene bak!

Hvis man ser bort fra all ræl om brukervennlighet, lys trivelig design, ryddighet og alt annet som funker som fy - så er det viktigste av alt nemlig det beste av alt: Det står så ufattelig mye bra her!!!
Bare sånne ting som "månedens nettside" er helt fantastisk! De er nesten alltid helt konge og er neppe no kjapt ukritisk valg "bare for å ha no der" - det er bra saker ass!!!
Guidene er bra, anbefaleringer til små-app'er og funksjoner.. Nei faen ass - beklager språket men denne siden er og blir jævlig bra for en hardcore mac-entusiast som meg selv.

Så er det like mye et takk til de aktive bidragsyterne på forumet - for uten dem hadde vi vært uten forumet, og forumet er også en vanvittig fantastisk ressurs.

Nei folkens - hadde jeg vært rik skulle jeg spandert en sinnsyk fest på dere alle mann! :)

Takk!

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: En ubetinget hyllest til menneskene bak i1 !!!

Innleggav admin » fre 02.05.2008 13:37

Veldig hyggelig å få så mye ros :)

Veldig bra at du er så fornøyd som du er. Vi står på for å lage de absolutt beste sidene i Norge med brukerinnvolvering og vi føler vi har kommet langt, spesielt med tanke på at dette er et 100% ulønnet prosjekt vi arbeider med på fritiden. At vi har så flinke og hyggelige brukere er jo faktisk helt fantastisk!

Hvis du har noen gode tips og forslag på hvordan vi kan lage sidene enda bedre så tar vi det i mot med åpne armer - i1 er laget for brukerne, ikke for oss :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: En ubetinget hyllest til menneskene bak i1 !!!

Innleggav iRoger » fre 02.05.2008 14:33

Slenger gjerne meg på denne hyllesten! Er det én side jeg er innom hver eneste dag så er det nettopp mac1! Slo meg senest idag da jeg la merke til en rekke nye interessante nyheter, bra innhold rett å slett! Keep up the good work! :)

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]