Artikler tilknyttet en bestemt i1-side

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Artikler tilknyttet en bestemt i1-side

Innleggav iAndrew » tor 08.01.2009 20:07

Jeg bruker mac1.no daglig, men har ingen interesse av å henge på de andre i1-sidene noe særlig.

Det er jo sånn at de fleste (alle?) artiklene som blir sortert innunder ipod1.no også vises i nyhetsoversikten på mac1.no, men at man må inn på ipod1.no for å lese hele artikkelen. Dette er selvfølgelig ikke noe stort problem, men jeg syns det blir litt rart noen ganger.

For eksempel artikkelen om iTunes. Den handler jo like mye om Mac som nyhetene om iLife og iWork, men man må inn på ipod1.no for å lese den. Jeg synes den er en så stor nyhet og såpass Mac- og Apple-relatert at den bør kunne lese i sin helhet på mac1.no (som vel er å regne som hovedsiden her?). Selv om den heter mac1.no handler den jo om Apple også :)

Mener ikke å komme med en fasit, bare sier hva jeg føler, og er interessert i å høre om noen er enige eller uenige.

Mener heller ikke å være et irriterende, klagende medlem som er arrogant med tanke på det tekniske bak denne siden (som jeg er veldig imponert over).

Dere har valg om hvilken side som skal brukes når man får linker på mail. Det hadde vært ganske elegant om man kunne velge hvilke artikler som skulle vises i sin helhet på den siden man bruker mest og hvilke som skal referere til en annen side.

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]