v5 forslag - status på innsendte artikler

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

v5 forslag - status på innsendte artikler

Innleggav KDN » fre 23.01.2009 14:51

Hei.

Det jeg lurte på var om dere kunne ta med et status felt i v5 som viser hvor innsendte artikler ligger i køen. Hvis det ikke er relevant eller ikke godt nok skrevet så hadde det vært veldig fint om artikkelen hadde blitt merket med dette for så å bli sendt tilbake til avsender.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: v5 forslag - status på innsendte artikler

Innleggav ak » lør 24.01.2009 13:39

Liker den ideen, vi tenker også å fremheve at det er et brukerbidrag, samt å gi den som skriver mere eksponering (hvis de ønsker).

Litt tricky med å sende epost, men skal ha det i tankene.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: v5 forslag - status på innsendte artikler

Innleggav KDN » lør 24.01.2009 16:05

Jeg så for meg noe slikt:
Bilde

EDIT: Regner med at upubliserte artikkler får en status i drupal noe som gjør det enkelt å gjøre utskriften fra databasen.

EDIT2: Og for de som tar en nærmere titt... det skulle selvsakt stå Macbook Nano og ikke Nabo :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: v5 forslag - status på innsendte artikler

Innleggav ak » lør 24.01.2009 16:11

Hm, det er ikke dumt, da slipper man problemet med at epost har en tendens til å bli sendt i hytt og pine.

Eventuelle kommentarer vil nok kun være synlige for den som har sendt inn artikkelen, så kan man være litt mer direkte. Men det er greit for andre å se hva som ligger i køen.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: v5 forslag - status på innsendte artikler

Innleggav Runert » ons 11.11.2009 14:02

Dette er jo en kjempe ide!

Er dette på gang?

Har skrevet noen en artikkel som ikke dukket opp, fint å få litt feedback på hva som var galt, tema er etter mitt skjønn (noe som dog er noget subjektivt :) aktuelt.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]