Synkende kvalitet ?

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Re: Synkende kvalitet ?

Innleggav njadve » tor 05.03.2009 11:57

Jeg må si meg enig med TS. Mac1 var et mye bedre forum for et par år siden. Da jeg registrerte meg her, var det mange kloke hoder som alltid var behjelpelige. Det var ingen problemer med å få svar på noe som helst. Nå derimot har det stoppet litt opp. Jeg har med jevne mellomrom prøvd å få svar på et par ting jeg ikke har funnet ut av, men har ikke fått noen respons her i det hele tatt. Jeg har ofte måttet ty til Apples eget supportforum, som forøvrig er meget bra, men på engelsk.

Jeg selv var en utrolig aktiv bruker, jeg har snart 4500 innlegg på dette forumet, men veldig få av disse har kommet etter Apples Intel-skifte. Rart, men sant. Etter dette flommet forumet over av nye switchere, og de mange av de kunnskapsrike personene som var her før forsvant.

De som driver siden gjør en fantastisk jobb, ingen tvil om det, men dessverre så har brukerne gjort det slik at jeg ikke lenger frekventerer forumet så mye som før. Det at jeg dumpet over denne tråden var helt tilfeldig, jeg var bare innom i en skoletime jeg kjedet meg og fant ut at dette bare måtte jeg svare på...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Synkende kvalitet ?

Innleggav Runert » ons 11.11.2009 14:00

Hvordan ble det med ratingsystemet det ble diskutert i denne tråden?

Noen oppdatering fra "ledelsen"?

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Forrige

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron