Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Innleggav robertMAC » tor 16.04.2009 22:25

Heisann, siden jeg er under 18 år så kan jeg jo ikke bruke bankkortet mitt på mac1-butikken og mine foreldre er så skeptiske at de ikke stoler på denne siden.
Kanskje dette blir litt dumt (jeg vet ikke), men om man kunne heller hentet varen fra Posten og betalt derfra? Har sett det som en betalingsmetode (husker ikke hva den heter). Er ikke det en brukbar betalingsmetode?
Sist endret av robertMAC den tor 16.04.2009 22:35, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Innleggav andreasbk » tor 16.04.2009 22:34

Tror du blander naiv med skeptisk. Betalingsmetoden du tenker på heter (post)oppkrav, og det blir vel vanligvis et ekstra gebyr når man betaler på denne måten(?).

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Innleggav robertMAC » tor 16.04.2009 22:36

Men det koster vel ikke så mye? Om det hadde kostet 10kr ekstra hadde ikke jeg brydd meg så veldig mye om.

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Innleggav andreasbk » tor 16.04.2009 22:39

Tror et slikt gebyr vanligvis er rundt 60 kroner. Vet ikke om det er nettbutikken eller posten som bestemmer det?

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Innleggav Judas » tor 16.04.2009 22:40

Kostar vel ein plass mellom 100 og to hundre spenn for ein oppkravspakke. Sjekk prislistene på posten.no

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Innleggav andreasbk » tor 16.04.2009 22:41

Så nå at du kan betale med bankoverføring. Det kan du vel gjøre selv om du ikke er fylt 18 år?

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Innleggav Macini » tor 16.04.2009 22:43

Oppkrav koster vel ca 70.- ekstra på toppen av porto, en pakke på opptil 10 Kg koster i oppkrav 214.- , som vanlig postpakke koster det 145.-

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Innleggav robertMAC » tor 16.04.2009 22:44

På posten sine sider så står det fra internett så koster det 60kr, fortsatt kunne jeg tenkt meg Postoppkrav som et alternativ, vet ikke hva de i ledelsen synes om postoppkrav, men jeg krysser fingrene :)

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Innleggav kolby » tor 16.04.2009 22:46

Alt av salg på Mac1-butikken vår gjøres gjennom Spreadshirt.

Under Hjelp på Spreadshirt.no står det:

Enkel betaling med kredittkort eller bankoverføring
Betaling er for tiden mulig via bankoverføring eller kredittkort (Visa, American Express, Mastercard, Diners Club). Bare betaling med kredittkort sikrer deg at ordren prosesseres umiddelbart, en bekreftelse på ferdigstillelse blir sendt deg på e-post. Merk: dersom du velger bankoverføring vil ikke produktene sendes før vi har mottatt betaling. Dette kan føre til en forsinkelse på inntil 3 arbeidsdager.


Spreadshirt er veldig store, og er en trygg og fin måte å kjøpe ting via nettet. :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Re: Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Innleggav slogmo » tor 16.04.2009 22:47

Tipper det går helt fint. :D
Er i alle fall ganske sikkert.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Mac1-butikk andre betalingsmetoder?

Innleggav robertMAC » tor 16.04.2009 22:51

Får prøve å overbevise mine foreldre - frister meg noe veldig den 'an apple a day' gule t-skjorten :) Prøvde for noen måneder siden, men det ble en klar nei..

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]