Den Store Kjekletråden

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Den Store Kjekletråden

Innleggav macsmekker » søn 13.06.2010 19:36

Etter oppfordring fra moderatoren Wackhy
- 13 jun 2010 18:13; viewtopic.php?f=108&t=242386

- så etablerer jeg herved Den Store Kjekletråden.


Tanken er den at kjekling og surmagede oppgulp kan konsentreres her - lik en ordinær søppelbøtte - slik at de andre trådene kan forholde seg mer til andre ting.


Siden jeg drar dette i gang, så får jeg vel saktens begynne med et godt eksempel:

Huff & huff – dette må det bli mer og mer slutt på!


- Vær så god neste – ordet er fritt!

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Den Store Kjekletråden

Innleggav mtw » søn 13.06.2010 19:50

Ja, krangelen er den mest avanserte form for kommunikasjon sies det.

Da er det bare for "troll" å trekke inn i denne tråden :)

Forøvrig har jeg intet å si, bortsett fra at de som tror de har rett, tar feil. Ja, med mindre de mener det samme som meg da :P

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Den Store Kjekletråden

Innleggav Wackhy » søn 13.06.2010 21:17

Viktig å huske på reglene - også i denne tråden. Slettet akkurat nå to innlegg...
Spesielt viktig å holde tunga rett i munnen med §1:
§1 Folkeskikk kreves
Personangrep, sjikane, uthenging, banning, ukvemsord og andre uttrykksformer som virker støtende er ikke tillatt på i1. i1 har null-toleranse for sjikane, uthenging, drittslenging og generell dårlig oppførsel. Du er personlig ansvarlig for dine innlegg.

Kritikk etc mot personer er for min del helt OK, så lenge det er saklig og man klarer å holde seg voksen nok til ikke å begynne med drittslenging etc. Kommentarer som «Vi skulle hatt person X her, DA hadde det blitt krangler» eller «Vi har jo person Y» godtas ikke.

Kritiser gjerne hverandre, meg eller den dere vil, men hold det saklig og sivilisert.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Den Store Kjekletråden

Innleggav arovik » søn 13.06.2010 22:56

Wackhy, jeg synes du har et ekstremt dårlig brukernavn. Liker ikke avataren din noe særlig, heller.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]