Vedrørende operatører på #mac1 på IRC

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Vedrørende operatører på #mac1 på IRC

Innleggav Noldus » ons 08.09.2010 23:16

Her på forumet opplever jeg god kvalitet på både innlegg og svar, både fra brukere, og moderatorer. Det blir her også oppfordret til å bruke #mac1-kanalen på IRC. Jeg har tatt turen innom et par ganger, og jeg må si jeg ble skuffet. Ordbruken, og oppførselen til operatørene og brukere på kanalen er uprofesjonell og regelrett barnslig.

Utdrag fra et par minutter:

ove: Vil ha femkanttime
Kelper: cumshottime
gorken: ikke skryt på deg mange venner nå ove
ove: Unnskyld
23:04
Dreadrian: Hvorfor har jeg ingen spill i GameCenter? 
Runar: Fordi du er homofil

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Vedrørende operatører på #mac1 på IRC

Innleggav Nikoraisan » ons 08.09.2010 23:50

det viste seg en gang i tiden at å drive en seriøs kanal var plent umulig... så skal jeg vel egentlig ikke si så mye mer enn det.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Vedrørende operatører på #mac1 på IRC

Innleggav hakon » tor 09.09.2010 0:37

ja, er mye bedre å ta slikt i en skjitprattråd på forumet, eller hva?

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Re: Vedrørende operatører på #mac1 på IRC

Innleggav simen » tor 09.09.2010 2:02

IRC er et sosialt nerdesamfunn som 99% av tia snakker dritt. Men er noen smarte folk der om man venter. Mitt forslag er å ikke være en leaver, sier ikke du er det. Er det noe vi ikke liker på IRC så er det leavers. Folk som spør om hjelp og venter 2 minutter å stikker. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har skrevet lange svar og skal akkurat til å trykke enter når brukeren som spurte om hjalp stakk fra IRC.

IRC er et "tøft" sted. Det er der nerdene kan være barske maskuline menn og rakke ned på noobsa mens de i realiteten er ganske pysete og nerdete :P

Et viktig tips er å tenke seg om før man spør. Og for all del "DON'T ASK TO ASK, JUST ASK :)".

Lykke til.

PS: nå finner du ikke meg på #mac1 lengre på IRC. Var der før men fant ut at operatørene der var litt for nazi for min del.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]