Skryt til Eplehuset

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Skryt til Eplehuset

Innleggav Stereo Mac » tir 05.07.2011 11:38

Kjøpte mac i fjor og ble litt problemer med den.

For det første ble det en lang strek med pixel feil på skjermen.
Sendte den inn til Eplehuset og ble fikset etter tre dager, med fortløpende sms om hva de gjorde og når den var ferdig. Skjerm byttet gratis.

Hadde problemer lenge med at Macen hang seg. Leste mye om det på nettet og tok kopier av alle crash loggene.
Sendte inn til Eplehuset og de byttet hovedkort gratis.

Mulig dette er det som er standard service, MEN er ikke slik man opplever det andre steder. Da må man argumentere opp og ned, samtidig som man må vente i flere uker når den endelig blir sendt inn til service.

Det som er genialt, utover det normale er nettopp at de har denne sms tjenesten. Tror vi som kunder tåler å vente ganske lenge. Problemet er når vi ikke hører noen ting. Forstår ikke at ALLE som driver med service har et slikt system.

Takk til Eplehuset i smalgangen for FANTASTISK service.

Brukerens avatar
medlem i 100 måneder
 

Re: Skryt til Eplehuset

Innleggav freddjoh » tir 05.07.2011 11:42

Dette er bra service! Når man opplever at man har fått god service så ER det faktisk god service.
Dette burde egentlig være standard service, men her i Norge forsvinner service begrepet mer og mer. Færre og færre yter det lille ekstra som gir kunden en god opplevelse, og bare gjør de de "må".

Bare å reise til Sverige så er service mye mer i fokus enn her til lands.

Heldigvis finnes det unntak her i Norge også, og de fortjener skryt.

Brukerens avatar
medlem i 169 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]