Subjektive meninger?

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Subjektive meninger?

Innleggav SimonMee » fre 05.03.2004 13:30

Siden alle her, bortsett fra Josteinsen, bruker mac, spør jeg allikevel;

Er det mange her som vet av noen som har switchet fra Mac til PC?

Alt foregår rundt switching fra pc til mac, men det må da vel finnes noen som skifter ut mac'en sin til fordel for en pc?

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav andemann » fre 05.03.2004 13:55

Basert på responsen på mine forsøk på å få byttet en bærbar pc i bærbar mac er det heller få.

Det var en som kontaktet meg og ville bytte en g3-500 ibook, men det er eneste respons så langt.
De fleste som selger brukte macer gjør det for å skaffe seg nye macer.

Andreas

Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 

Innleggav Thor » fre 05.03.2004 15:27

Jeg har sett et par poster på utenlandske forum om folk som har switchet "feil" vei, men de er få og langt mellom. Personlig har tanken aldri streifet meg. :lol:

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » tir 24.08.2004 18:55

Jeg vet om én som solgte iBooken sin fordi han ikke var fornøyd, men det var bare ytelsesmessig. Han kjøpte en PC og kjører OS X på Linux eller no istedet. Han digger platformen, men har ikke råd til kraftig nok maskin!

De som skifter tilbake er folk som har kjøpt en maskin, og som ikke har noen til å hjelpe de med alle småtingene. Hvis de ikke er av typen som liker å finne ut av sånt, selger de den raskt etterpå. Men stort sett kjenner folk noen som kan hjelpe de i gang, eller de finner steder som Mac1.

Tråden burde forresten hatt en annen overskrift - denne sier litt for lite om hva som diskuteres. :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron