Livet har forandret seg!

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Livet har forandret seg!

Innleggav TeSp » lør 30.10.2004 14:40

Nå har jeg hatt en TIbook i nesten et og et halvt år og jeg er strålende fornøyd med den. Nå har jeg lyst på en stasjonær mac men jeg har desverre ikke penger til en. Jeg er overbevist jeg vil ALDRI ha en PC igjen. Alt har forandret seg.

Livet har forandret seg. Alt har blitt forbedret. :D

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

hehe...

Innleggav åttitre » lør 30.10.2004 14:52

du har nok sett lyset fra apple ;) hehe.. samme her! inget mer pese(pc) har powerbook selv...
medlem i 239 måneder
 

Innleggav andemann » lør 30.10.2004 15:05

På fredag vurderte eg sterkt å sykemelde meg i 11 tiden og skrive Windows opp som årsak.... Heldigvis har kantinen god lunch på fredager.. Det hjalp litt.


Andreas

Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 

Innleggav TeSp » lør 30.10.2004 15:09

andemann skrev:På fredag vurderte eg sterkt å sykemelde meg i 11 tiden og skrive Windows opp som årsak.... Heldigvis har kantinen god lunch på fredager.. Det hjalp litt.
Andreas


hehe... :D Drar til legen, hva er det som plager deg da, nei du skjønner det er windows viruset. Åja jeg skjønner. Da er det sykemeldinging i en uka da. :D

Kan se det for meg.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: Livet har forandret seg!

Innleggav TorbX » lør 30.10.2004 15:48

TeSp skrev:Nå har jeg lyst på en stasjonær mac men jeg har desverre ikke penger til en.


Jeg har også lyst på stasjonær nå. Men som student er jeg fattig. Men gjør som meg! Jeg har opprettet en konto i Skandiabanken som heter "PowerBook G5", og satt av det lille jeg har. Omsider har jeg pengene. 1/2 år kanskje? Det går fort.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav TeSp » lør 30.10.2004 15:56

Er nok ikke så dumt det.. Kanskje jeg burde gjøre det samme, bare jeg kaller den Powermac G5 og 20" Cinema eller noe.. :D :D

Alt er så sabla dyrt, russetiden kommer nå hvert rundt hjørnet og greier. HUff bil, lappen og alt.. Er blakk jeg.. Dakkar meg.. :P

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron