Forandre Mac til PC

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Forandre Mac til PC

Innleggav TheX » man 08.11.2004 22:52

Bestemte meg for å legge dette innlegget her, fordi det handler om å gjøre en pc om til en mac(nei, jeg har ikke funnet ut en måte å innstallere OS X på en pc)

Finnes det en programvare som forandrer et Windowes 2000 skrivebord til et Mac OS X skrivebord(med dock og hele pakka)? Vet dette finnes til XP, men finnes det til 2000? På forhånd takk for svar(pokker meg så fort de kommer her :D)!

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav simen » man 08.11.2004 23:08

Kjøp en Mac om det er det du vil ha. Noe du tydligvis vil om du vil få Windows til å se ut som Mac. Det går dessuten treigere enn Java, siden Dock/Expose etc. er vektorer og Windows viser dette som bitmap.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav MrCrox » man 08.11.2004 23:26

Du kan bruke WindowBlinds på w2k, så viss du finner en mac-theme der, kan det gå.

http://www.stardock.com/products/windowblinds
medlem i 238 måneder
 

Innleggav EinarJ » man 08.11.2004 23:53

Transvestitt er vel det mest dekkende begrepet på slikt.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Kamelen » tir 09.11.2004 0:23

enig med simen. kast pc'en på huet og r**** ut, få deg mac, så har du os x..
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Bonna » tir 09.11.2004 2:40

Syntes dette var intressant jeg! Personlig har jeg både pc og mac stående. Bruker pc minimalt, men hadde vært artig å få den mest mulig lik macen. Så i steden for å be han kaste pcen ut av vinduet, så prøv heller å hjelpe. Tror nok at han vil kjøpe seg en mac om han har råa, eller eventuelt har en og vil leike seg litt med pcen?
medlem i 244 måneder
 

Innleggav Spider_Jerusalem » tir 09.11.2004 9:05

medlem i 236 måneder
 

Innleggav smacmac » tir 09.11.2004 9:39

Det er vel strengt talt litt dårlig bruk av systemresurser å prøve å få en wintel box til å ligne på mac.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]