iTunes bibliotek på ekstern HDD?

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Re: iTunes bibliotek på ekstern HDD?

Innleggav hansea » ons 05.08.2009 2:29

Hei.
Dette var en meget interessant tråd. Jeg har i dag kjøpt mac Mini som jeg har innstallert i stua. på soverommet/kontoret har jeg en Vista Pc og Airport Extreme som er grunnlaget for nettverket mitt. Jeg klarer å finne mappe med delte filer fra Pc på Mac´n. Det jeg lurer på er om noen har testet å "dele" musikkmappen på en vista PC på nettverket, med det resultatet at man kan bruke bibloteket som er på denne PC´n på Mac...uten å kopiere over alle filer...bare dirigere itunes til å finne bibloteket på vista og huke av i itunes for at itunes ikke skal kopiere sangene??? Noen tanker om dette?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: iTunes bibliotek på ekstern HDD?

Innleggav Kristin1814 » tor 21.07.2011 20:48

Jeg har all musikken på en ekstern hardisk, der de blir kopiert til når jeg legger sangene inn i iTunes, men resten av info til sangene, som cover, sangtekster, osv er linket til Musikk mappen på harddisken, der ligger også iTunes Music Library.xml.

Hvordan får jeg dette over til ny maskin, slik at jeg får beholde spillelister og antall ganger spilt.

Jeg kunne tenke å få hele Musikk mappen over på den Eksterne også, mulig jeg må gjøre det manuelt, siden jeg har det spredt rundt om...
medlem i 218 måneder
 

Forrige

Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]