Neste macbook, spekulasjoner

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Neste macbook, spekulasjoner

Innleggav neiduveit » tor 25.09.2008 22:12

God kveld!

For 5 min sider satt jeg og skrev en lang tråd om at jeg vil skifte til mac pga forskjellige dårlige erfaringer med windows, og så klikket IE og pcen fikk blåskjerm. Herlig :bitchin:

Men uansett. Jeg har endelig bestemt meg for å kjøpe en mac laptop. Solgte nettop aceren :-D Som flere andre sliter jeg med å vente til 14. oktober. Egentlig trenger jeg den ikke før, men det hadde vært superdeilig å hatt noe annet enn den store og stygge selvbygde stasjonære med 2356 feilmeldinger til dagen. Har hørt blandede rykter om hva som _kanskje_ kommer om 3 uker. Noen sier at det blir alu macbooks, mens andre mener at det kommer pcer som kan konkurere mot netbook-pcene. Sistnevnte hadde knust meg fullstendig, da jeg i en og en halv måned har ventet på en laptop som kan brukes som en liten allrounder med bra tastatur.

Selv om jeg sikkert venter: Hva tror dere, som er kjent med apple, kommer til å skje? Macbooken nå hadde vært ideell for meg, om den hadde vært i alu. Proen blir litt for unødvendig kraftig og dyr til mitt bruk.

Edit: Leifeskriv
medlem i 193 måneder
 

Re: Neste macbook, spekulasjoner

Innleggav AsbjørnH » tor 25.09.2008 22:28

Alu Macbooks tror jeg vi skal se langt etter.

Blir vel et annet metall eller billig plastikk.

De vil vel gjerne følge opp med plastikk tradisjonen om de ikke skal dra en iMac vri.

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Neste macbook, spekulasjoner

Innleggav macern99 » tor 19.03.2009 19:17

Det kan vel ikke være fryktelig lenge til nye macbooker kommer på markedet nå?
Hva trur dere vil komme til å bli nytt?

Selv er jeg redd for at Apple ikke kommer med noen særlige oppgraderinger, og at heller velger å kutte prisen på grunn av finanskrisen.
medlem i 215 måneder
 

Re: Neste macbook, spekulasjoner

Innleggav Traktor » tor 19.03.2009 19:22

dette er en gammel tråd, det er ikke noen utsikter for en ny macbook nå ;)

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Neste macbook, spekulasjoner

Innleggav jeez » tor 19.03.2009 19:30

når kommer det evt ny a? sånn ca.
hvor lang tid har det pleid å gått mellom tidligere modeller?
medlem i 182 måneder
 

Re: Neste macbook, spekulasjoner

Innleggav iRemote » tor 19.03.2009 19:32

Til deg over meg, søk på Macrumors buyguide på google!

2. Jeg ler meg skakk over den første svaret. Ja, selv om det er lenge siden og alle er uvitende!

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]