Erfaringer så lang

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Re: Erfaringer så lang

Innleggav RVLS » tir 11.11.2008 14:11

bra at alle er enige i hvertfall! hadde samme opplevelse som alle her omtrent når jeg fikk meg mac for omtrent 1 år siden, og kommer aldri til å returnere til PC.
Har en del kamerater som vurderer å kjøpe seg ny bærbar pc og jeg anbefaller så klart mac, men de ville heller ha en PC.. i sånne tilfeller tenker jeg bare: "her går du glipp av 'livets' sjangse".. eller "jaja.. ditt tap.. skjønner sikkert at Mac hadde vært et bedre valg når pc'n har krasjet X-antall ganger iløpet av første måneden"

Mac Rocks!
medlem i 197 måneder
 

Re: Erfaringer så lang

Innleggav IRee » man 17.11.2008 1:16

Hei
Har bestilt meg en IMac, og venter på å få denne. Jeg har i hovedsak kjøpt IMac for video og bildebehandling da jeg alltid har hørt Mac har vært best på dette. Når jeg leser hva dere som har gått over fra Windows til Mac skriver, skjønner jeg at jeg har tatt riktig valg. Jeg har aldri prøvd Mac før, og må bare si at etter det jeg har lest her i forumet og på apple sin side så virker Mac som en utopi for en gammel windows bruker. Jeg blir veldig imponert over det jeg har lest, og tenker "er det virkelig mulig?" Må si jeg gleder meg til IMacen kommer og jeg kan sette i gang og lære meg ett nytt operativsystem
medlem i 185 måneder
 

Re: Erfaringer så lang

Innleggav eeerlend » man 17.11.2008 1:19

Hei
Har bestilt meg en IMac, og venter på å få denne. Jeg har i hovedsak kjøpt IMac for video og bildebehandling da jeg alltid har hørt Mac har vært best på dette. Når jeg leser hva dere som har gått over fra Windows til Mac skriver, skjønner jeg at jeg har tatt riktig valg. Jeg har aldri prøvd Mac før, og må bare si at etter det jeg har lest her i forumet og på apple sin side så virker Mac som en utopi for en gammel windows bruker. Jeg blir veldig imponert over det jeg har lest, og tenker "er det virkelig mulig?" Må si jeg gleder meg til IMacen kommer og jeg kan sette i gang og lære meg ett nytt operativsystem


Gratulerer og lykke til! Det kommer til å gå som en drøm :bitchin:
medlem i 186 måneder
 

Re: Erfaringer så lang

Innleggav hcg » man 17.11.2008 1:41

Hei masse fine tips å lese her jeg lurte på om noen her vet hvordan man får websiden til å fylle hele skjermen ikke bare midten med hvite felt på siden.Har akkurat byttet fra win xp maskin til en splitter ny mbp 17" takker for gode tips :-) prøvd en del nå men ikke fått til dette enda prøvd med både firefox og safari.
medlem i 188 måneder
 

Re: Erfaringer så lang

Innleggav nasty0ne » man 17.11.2008 2:10

Congrats mother fucker! :bitchin: :P installerte XP på Macbooken her om dagen (via Parallels) sånn at jeg kunne kjøre XP rett i Mac OS. Æsj, avinstallerte det dagen etterpå. Trenger det rett og slett ikke - vekket mange onde minner hehe Adaware, virus, fiks ditt fiks datt... :P
Blir tvilsomt noe windows i fremtiden, neste maskin blir en Mac det også :D

Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 

Re: Erfaringer så lang

Innleggav BamBam » man 17.11.2008 3:16

skriv og lagr denne som en bokmerke

javascript:self.moveTo(0,0);self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight);

trykk på det bokmerke og visp så er skjermen full.

:)

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Erfaringer så lang

Innleggav moslien » man 17.11.2008 5:37

Sweet bokmerke! Kjipt det bare funker i Safari, noen som har peil på no tilsvarende javascript for Opera?
medlem i 206 måneder
 

Forrige

Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]