Nedlastnings- og dokumentmappen i Stacks

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Nedlastnings- og dokumentmappen i Stacks

Innleggav avagera » man 11.05.2009 22:12

Hei.
Jeg klarte å slette nedlastnings- og dokumentmappen som lå i stacks. Er helt ny på mac, og klarer ikke få disse tilbake. Har prøvd å lage alias for nedlastningsmappen for så å dra den til docken, til høyre for streken, men når jeg trykker på denne får jeg bare opp nedlastninger slik den vises i finder. Vil at den skal komme opp som en "vifte", hvis dere skjønner?
Var også inne å leste om dette på forumet, men fant ikke noe som hjalp meg=/
Takk;)
medlem i 183 måneder
 

Re: Nedlastnings- og dokumentmappen i Stacks

Innleggav cornh » man 11.05.2009 22:16

Hvis du har fått den tilbake via alias-metoden din er det bare å høyreklikke på mappa så får du opp forskjellige visningsvalg

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Nedlastnings- og dokumentmappen i Stacks

Innleggav avagera » man 11.05.2009 22:24

Fikk det til nå, men måtte lage en ny mappe hvor jeg la inn alle alias. Funket ikke å lage en alias av nedlastningsmappen.

Men neste gang jeg laster ned noe, vil det legge seg i stacken da? eller kun i den opprinnelige mappen????
medlem i 183 måneder
 

Re: Nedlastnings- og dokumentmappen i Stacks

Innleggav cornh » man 11.05.2009 22:27

Måten jeg ville gjort det på er å gå til hjemmeområde-mappen din. Der finner du mapper for film, musikk, bilder, nedlastinger osv. Dra så nedlastingsmappen ned til docken. Husk å plasser den rett til venstre for papirkurven.

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Nedlastnings- og dokumentmappen i Stacks

Innleggav avagera » man 11.05.2009 22:34

Ok. Da gjør jeg det på den måten;) Så lenge nye nedlastninger legger seg der, så er jeg fornøyd;) Takk...
medlem i 183 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]