Skal kjøpe macbook og lurer på noen ting

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Skal kjøpe macbook og lurer på noen ting

Innleggav Filliq » fre 12.06.2009 20:37

hvis jeg kjøper en macbook, kan jeg koble til hvilken som helst eksterne skjerm?

og jeg har hørt at mac ikke har msn. så har de et chatteprogram som jeg kan logge meg inn med min hotmailkonto og samtidig ikke trenge å legge til alle vennene mine igjen?

tusen takk!
medlem i 179 måneder
 

Re: Skal kjøpe macbook og lurer på noen ting

Innleggav Macini » fre 12.06.2009 20:54

Du kan koble til alle skjermer med enten VGA eller DVI.
MSN finnes til Mac, du har MSN fra Microsoft, AdiumX, aMSN, Mercury. Det finnes også andre program du kan bruke til IM, feks Skype, iChat (AIM), Yahoo.
Tror ikke du trenger bekymre deg for at du ikke får holdt kontakten med venner og kjente.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Skal kjøpe macbook og lurer på noen ting

Innleggav Filliq » lør 13.06.2009 22:50

takk!
medlem i 179 måneder
 

Re: Skal kjøpe macbook og lurer på noen ting

Innleggav lapp » lør 13.06.2009 23:51

Dog treng du anten ein Mini DisplayPort til VGA-adapter, Mini DisplayPort til DVI-adapter
eller ein Mini DisplayPort til Dual-Link DVI-adapter. Dersom du blar litt ned på sida der du konfigurerer Macen din, vil du ha moglegheit til å bestille med ein slik adapter. Der står det óg kva du treng til din skjerm.
medlem i 178 måneder
 

Re: Skal kjøpe macbook og lurer på noen ting

Innleggav Traktor » lør 13.06.2009 23:53

Du kan også koble til skjermer med hdmi, men da trenger du MANGE adaptre, har koblet iMacen min til tven med hdmi, adaptre og kabel kosta ca. 1500 :-!

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Skal kjøpe macbook og lurer på noen ting

Innleggav ltjenset » søn 14.06.2009 1:20

@ Traktor: Kunne du ikke bare bruke et minidisplayport til dvi-adapter og en dvi til hdmi-kabel, evt dvi-hdmi-adapter og hdmi-hdmi-kabel. Synes 1500 hørtes mye ut.
medlem i 190 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]