Skuffet!!!

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Skuffet!!!

Innleggav Fotoben » fre 25.12.2009 12:18

Etter lang tids grubling og vurderinger for og imot, hadde jeg endelig tatt skrittet og bestilt meg mac istedenfor pc ( 24 imac 2.93 , utgående modell). Lille julaften kom endelig pakken fra mpx, og alt lå til rette for en juleferie fyllt av begeistring og kreativ utfoldelse. Etter en kjøretur til postkontoret og hjem igjen, var jeg klar til å pakke opp årets beste julegave allerede dagen før dagen. Med kirurgisk presisjon sprettet jeg opp teipbitene på pappesken, og åpnet lokket. Men.. der hvor eplelogo og stilfull minimalistisk design skulle lyst mot meg fra en hvit eske var det isteden store svarte bokstaver, som utgjorde et helt annet og mye mindre tiltalende visullt utrykk. BEN Q .. Nissene på mpx hadde prestert å sende meg 3 stk !! billigskjermer, istedefor min nye vidundermaskin fra mac. Riktignok var det full hd skjermer , men skuffelsen var uansett total.
Men.. etter en juleafte fyllt med god mat , mange pakker( sokker ,godlukt, slips og bøker) og ikke minst glade barn, som etter lang og (u)tolmodig venting endelig fikk utløp for sine forventninger, slo det meg at jeg ennå har 14 dager med barnslig forventning og søte drømmer å glede meg til :-) ikke verst for en mann på 38 år.

Brukerens avatar
medlem i 172 måneder
 

Re: Skuffet!!!

Innleggav Macini » fre 25.12.2009 12:26

Du har opplevd et mareritt som ikke passer på denne tiden, men du får se lyst på det og tenke på at du får en ekstra julaften.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron