MacBookPro 15", 1 -2 eller 3 ?

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

MacBookPro 15", 1 -2 eller 3 ?

Innleggav Myc » ons 28.04.2010 20:16

Er ny i Macverden, men skal snart kjøpe ein av de nye MacBookPro.
Er arkitektstudent, har bestemt at eg vil ha 15", men utover det er eg litt usikker.
Krav er at den lett skal kunne køyre fleire program samtidig, type Adobe Photoshop, Illustrator, Indesign, og SketchUp..(Blir nok intruodusert for andre liknande program utover studiane også)
Har ellers ingen behov for å spele, laste ned musikk eller film. Det blir hovudsakleg bilde/grafisk arbeid og internet.

Ynskjer forslag til kva for ein av dei tre nye MacBookPro 15" som vil duge best. Skal vera student dei neste 5 åra, så gjerne ei maskin som varer studiane ut.
Ynskjer tips om ein evt skal kjøpe ekstra ram el.l
Tar gjerne imot tips ang kjøp av forsikringar o.l også.
Tek og gjerne imot info om kor vidt ein kan køyre AutoCad og Rhino på Mac...Nokon erfaringar?
Instalere Windows på Mac ? Lurt - ikkje lurt?

På førehand, takk!
medlem i 167 måneder
 

Re: MacBookPro 15", 1 -2 eller 3 ?

Innleggav nkrystad » ons 28.04.2010 20:33

Nå vet ikke jeg hvilken skole du skal studere på, men sannsynligheten er stor for at du vil måtte benytte deg av ArchiCAD og/eller AutoCAD. Og ved større prosjekter (typen boligkompleks), vil du merke behovet for en kraftig maskin. Derfor bør du virkelig vurdere å investere ekstra i en større prosessor.

ArchiCAD finnes i Mac-versjon, mens AutoCAD krever at du benytter deg av Windows.

Her har du en oversikt over kravene ArchiCAD stiller. Kan være et greit utgangspunkt å forholde seg til: http://www.graphisoft.no/page57971426.aspx

ENDRET:
Du bør ha 4GB RAM, noe som er minimumskonfigurert på de tre modellene.
Vil også anbefale deg å gå for en harddisk med 7200 RPM.
Hva angår skjerm ville jeg ha valgt en matt, og da blir høyoppløselig satt som standard.

Så spørsmålet er: Vil du bruke 16.265,-, 18.190,- eller 19.690,-? :-)
Sist endret av nkrystad den ons 28.04.2010 20:59, endret 4 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 170 måneder
 

Re: MacBookPro 15", 1 -2 eller 3 ?

Innleggav Myc » ons 28.04.2010 20:48

Takk for hurtig svar, dette var jo flott! Ska sjekke linken.
Skal innrømme at eg har ikkje dei mest detaljrike kunskapane omkring ram, minne og slikt..Nokon sjanse for at du kan spesifisere (foreslå) noko konkret i forhold til: Derfor bør du virkelig vurdere å investere ekstra i en større prosessor.

Slenger på eit ekstra spørsmål:
Kva med ekstern harddisk? Kan ein bruke same for både PC og Mac..?
Tek evt gjerne imot anbefaling på ein god ekstern harddisk.

Endra1
Ja, det var det då - mykje peng :) Men 4GB RAM, og 7200 RPM er notert! Takk for tips!


Endra2

Kva med mail ? Har ein hotmailkonto som eg har hatt i mange år, og gjerne vil behalde. Kan ein linke hotmail til Mac sin mail...? Som med Windows Live Mail..? Evt får hotmail og ein ny Mac-mail på same konto..?

Endra 3
Takk for hotmail-tips. Ser at eg må lese litt i forumet her, det meste er sikkert allereie spurt om. Men, takk for gode svar so langt!
Sist endret av Myc den tor 29.04.2010 9:50, endret 3 ganger.
medlem i 167 måneder
 

Re: MacBookPro 15", 1 -2 eller 3 ?

Innleggav nkrystad » ons 28.04.2010 21:05

Her står det beskrevet i forhold til ekstern harddisk til bruk på både Mac og Windows.

Oversikt over eksterne harddisker (med test): http://reviews.cnet.com/4566-3185_7-0.h ... ting7+desc

Selv bruker jeg Iomega eGo og er veldig fornøyd.

Er det BAS du skal begynne på?

Brukerens avatar
medlem i 170 måneder
 

Re: MacBookPro 15", 1 -2 eller 3 ?

Innleggav Myc » ons 28.04.2010 21:52

Takk for harddisk tips! Skal sjekke linkane.
Ikkje BAS nei, går første året ved Kunstakademiet i København - og er einaste i klassen utan Mac. Har ein 8 år gammel pc som har hatt si glanstid..
Er du arkitektstudent sjølv?



Har ikkje prøvd ArchiCad sjølv, men den tid kjem vel.
Eit spanande fag - det er berre å søke!
Sist endret av Myc den ons 28.04.2010 23:42, endret 1 gang
medlem i 167 måneder
 

Re: MacBookPro 15", 1 -2 eller 3 ?

Innleggav nkrystad » ons 28.04.2010 23:24

Nei, men har jobbet noen måneder som tegneassistent hos en sivilarkitekt. Derfor kjenner jeg endel til ArchiCAD. Men har seriøst vurdert den retningen. Har veldig sansen for faget. :-)

ENDRET:
Ang. Hotmail på Mac-kontoen: viewtopic.php?t=224186

Du kan forresten laste ned en prøveversjon av ArchiCAD her: https://myarchicad.com/

Så også at du spurte om Rhino fungerte på Mac. Fant denne: http://community.irhino3d.com/

Brukerens avatar
medlem i 170 måneder
 

Re: MacBookPro 15", 1 -2 eller 3 ?

Innleggav Myc » fre 07.05.2010 18:58

Eit siste spsm:

Ser at ved å kjøpe via Studenttorget og Aplestore får ein 10% rabatt. Eplehuset (Bergen) gjev 5%. Summa summarum ikkje den store forskjellene, men har ein noko fordel ved å kjøpe anten den eine eller andre staden ? Tenker gjerne ofte at det er enklare å handle i butikk, då ein kan gå tilbake om det er noko. Ikkje veldig begeistra for tlfn/mail-kundeservise alltid.) Men ein kan kanskje henvende seg til Eplehuset ved spørsmål/feil/manglar, sjølv om ein har kjøpt vara på Aplestore?
medlem i 167 måneder
 

Re: MacBookPro 15", 1 -2 eller 3 ?

Innleggav Staale » fre 07.05.2010 21:24

Reklamasjonsretten gjelder kun den forretningen du kjøpte varen, så eplehuset har ingen forpliktelser overfor deg hvis du handler på nettet. Jeg kjøpte nettopp ny mbp, og kjøpte da på eplehuset, for jeg synes det er enklere å gå til en disk enn å ringe apples "nordiske" salgskonsulenter. Dette blir rett og slett en personlig vurderingssak for deg.

Jeg kan også nevne at jeg har handlet mac på apple store tidligere, og fikk f.eks ny lader kostnadsfritt når denne sviktet (den var dog dekket av AppleCare).

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: MacBookPro 15", 1 -2 eller 3 ?

Innleggav Myc » lør 08.05.2010 22:06

Takk for svar!

Tilføyer eit siste :

Nokon som bur i nordiske land, som har fått tilbakebetalt moms? Der ein i teorien skal betale moms inn til det landet ein bur i..(Danmark, Sverige, Finland..)
Er det butikkane som betalar tilbake moms - eller sender dei det vidare til tollvesenet? I så fall er det vel kanskje opp til kvar butikk kor vidt dei krev kvittering for innbetalt dansk/svensk/finsk moms..?

http://www.toll.no/templates_TAD/Articl ... ntid=66248
Salg til personer bosatt i Sverige, Danmark og Finland
For at du skal få tilbakebetalt merverdiavgiften må den enkelte varens salgspris være minst 1000 NOK, eksklusive merverdiavgift. Du må først betale merverdiavgift for varen til selgeren i Norge. Deretter fortoller du varen ved å betale merverdiavgiften ved innreisen til hjemlandet ditt. Kvitteringen for fortollingen sendes til selgeren i Norge, som deretter tilbakebetaler merverdiavgiften til deg.
medlem i 167 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere