Kan ikke bruke instrumenter i GarageBand

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Kan ikke bruke instrumenter i GarageBand

Innleggav Pr0xY » ons 12.05.2010 20:19

Hei

Jeg har nettop skaffet meg den nye 13" MBP, og dette er min første Mac. Noe av det første jeg prøvde, var GarageBand. Jeg prøvde meg litt ut med forskjellige ting, og satte sammen noen småsanger, men da merket jeg at nesten ingen av tromme "sporene" kunne brukes. Da jeg trykket på en av tromme "sporene", kom det opp en melding som fortalte meg noe om at jeg måtte laste disse sporene fra internett. Etter å ha gjort dette, stod det at jeg måtte starte GarageBand om igjen for å bruke det jeg hadde lastet ned. Etter å ha startet programmet på nytt, fant jeg ut at ingen av instrumentene kunne trykkes på de var bare gråfarget (man kunne fortsatt se teksten, men de var mer grå enn de jeg kunne trykke på). Kan noen vere så snill hjelpe meg, vil så gjerne bruke garage band!

Setter pris på all hjelp!

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 

Re: Kan ikke bruke instrumenter i GarageBand

Innleggav slater » tor 13.05.2010 0:50

Disse instrumentene ligger også på disk nr 2 som følger med Macen. Denne disken inneholder iLife pakken. Der ligger også Garageband. Du kan velge å installere iLife pakken og deretter tilpasse installasjon. Da får du valg om å installere instrument pakker til Garageband.
medlem i 166 måneder
 

Re: Kan ikke bruke instrumenter i GarageBand

Innleggav Pr0xY » tor 13.05.2010 12:19

Finnes det en måte å gjøre dette uten denne disken? Jeg er på en ukes ferie, og har ikke denne disken tilgjengelig. Jeg har derimot fiber tilgjengelig, så hvis en også kunne finne dette på internett, så hadde det vert veldig ideelt.

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]