musikk i iCloud

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

musikk i iCloud

Innleggav debug debug » ons 24.07.2013 18:45

Hei. Er det noen som vet om musikk i iCloud fungerer og om det kommer til Norge?

Kan jeg laste ned alle sangene jeg har kjøpt i itunes tidligere på nytt? kommer det til Norge, eller er det smartere av meg å kjøre på med et abbonement på Wimp med det samme?
medlem i 128 måneder
 

Re: musikk i iCloud

Innleggav HEFJELLS » ons 24.07.2013 20:03

Apple er som du kanskje vet ganske hemmelighetsfull, så noe konkret er ikke bestemt. Men man regner med at musikk i iCloud kommmer til Norge også. All musikk du kjøper i/på iTunes må du lagre i ITunes på din Mac/Pc og eventuelt ta en kopi til en ekstern hdd. Musikk kjøpt via iPad og iPhone må også lagres på Mac/Pc.
Kjøpt musikk kan ikke lastes ned på nytt fra iTunes, medmindre du har en god grunn :) F.eks det er noe feil med sangene.
Det er mulig du kan få musikk i iCloud hvis man har en amerikansk konto. Du får leite litt i forumet, så finner du sikkert noen svar.
medlem i 163 måneder
 

Re: musikk i iCloud

Innleggav T.B.Hansen » ons 24.07.2013 21:11

Det er vel ikke Apple som bestemmer dette, men de organisasjonene og firmaene som forvalter opphavsretten til musikken. Det må ofte ganske omfattende forhandlinger til for å få alt i boks. Da kommer små land som Norge lett bakerst i køen.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere