Slette filer etter bruk av overføringsassistent

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Slette filer etter bruk av overføringsassistent

Innleggav miu » ons 09.04.2014 22:03

Har nylig kjøpt MacBook Pro. Brukte overføringsassistenten for å flytte over filer fra pc, men oppdaget i ettertid at altfor mye rask kom med. Jeg har lyst til å slette alt og heller bare legger over manuelt de mappene jeg vil ha.

Jeg ønsker å slette alt jeg la over, evt. gjenopprette macen til fabrikkinnstillinger. Hva er enklest og best og for å være sikker på at alt blir borte?

Er det et alternativ å opprett en adminbruker til for så å slette nåværende adminbruker eller vil jeg ikke oppnå 100% samme rettigheter ved å opprette en ny adminbruker?
medlem i 119 måneder
 

Re: Slette filer etter bruk av overføringsassistent

Innleggav OutOfLine » fre 11.04.2014 8:47

miu skrev:Jeg ønsker å slette alt jeg la over, evt. gjenopprette macen til fabrikkinnstillinger. Hva er enklest og best og for å være sikker på at alt blir borte?

Er det et alternativ å opprett en adminbruker til for så å slette nåværende adminbruker eller vil jeg ikke oppnå 100% samme rettigheter ved å opprette en ny adminbruker?


Det enkleste er å lage seg en ny bruker og så slette den gamle, slik du er inne på. Rettighetene for den nye brukeren vil være de samme.

Du mister e-post som er lastet ned og slettet fra server + eventuelt andre filer som er lastet ned / laget på den gamle brukeren din.

Du vil også måtte autorisere deg når du installerer nye versjoner / sletter programmer som ble installert fra den gamle admin-brukeren.
medlem i 193 måneder
 

Re: Slette filer etter bruk av overføringsassistent

Innleggav miu » man 21.04.2014 13:34

Takk! Gjorde det - slettet bruker og opprettet ny. Greiere å flytte over filer manuelt. Eposten vil ikke importeres, men det får gå.
medlem i 119 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]