Når Panther kvelden kommer

Diskusjon rundt Mac OS

Når Panther kvelden kommer

Innleggav LilleHjelper » fre 24.10.2003 9:05

..vil jeg oppgradere med å slette systemdisken etter å ha flyttet /Applications til et annet volum (/Volumes/firewire).
/Users ligger på et tredje volum.
Vil jeg få problemer med å "koble" brukerne mine med filer i /Volumes/home/Users til det nye, reine systemet i /Volumes/system ?
medlem i 248 måneder
 

Innleggav LilleHjelper » fre 24.10.2003 22:28

Jeg oppgraderte med "slett", la inn alle programmer på nytt og koblet brukerne mot de gamle brukerkontoene på det andre volumet og var ferdig etter ca 1t. Vil si det gikk forholdsvis smertefritt :)
medlem i 248 måneder
 

Innleggav thomasb » fre 24.10.2003 23:15

Så bra! Gratulerer med Panther! :D

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav simen » fre 24.10.2003 23:26

Jeg har både 10.2 og 10.3 (har mye HD plass, og har et bra oppsett av partisjoner, uansett). Og jeg sitter 99,99999% fremdeles i Jaguar. Er jeg unormal ?? Bør jeg oppsøke en doktor ?

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav admin » fre 24.10.2003 23:43

Heheh..

Ja du er unormal :) Neida, hver sin smak heter det vel? Jeg er veldig fornyød med Panther så langt. Installerte alt på nytt i dag, og tok litt for lang tid - men morro er det jo :)

Nå skal jeg bare kose meg resten av kvelden!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav simen » lør 25.10.2003 0:21

Har hatt den en stund, og, ja, er endel viktige programmer jeg bruker som ikke funker i 10.3. Jeg kommer til å bytte, når alle disse programmene fungerer smertefritt og når det kommer en Jaguar theme til den (Jaguar SER penere ut iallefall). Innen den tid har vel 10.3.1 kommet :D Og da blir alt velstand igjen. Bare synd at jeg ikke fikk lastet ned Xcode for 10.2 på den "sensurert" serveren.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav sniffer » lør 25.10.2003 15:00

Automatisk arkiver, installer og kopier bruker konti gikk utrolig smertefritt for meg. Måtte bare slette x11 beta, og reinstallere cisco vpn client, samt noen andre små ting.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]