*Plopplopplopplopp*

Diskusjon rundt Mac OS

*Plopplopplopplopp*

Innleggav Hooloovoo » man 10.11.2003 14:21

Argh, jeg blir gal av ploppinga når jeg skal justere lyden!
Hvor kan jeg skifte lyd?

:o)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav simen » man 10.11.2003 15:16

Du kan jo slru den av. Det er meget vansklig, hva med å sjekke i kontrollpanelet til å starte med.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » man 10.11.2003 16:05

Joda, vet at jeg enkelt kan slå den av under "lyd" i kontrollpanelet, men jeg vil gjerne beholde den - bare skifte lyd. :o)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav DJ-Immortal » tir 11.11.2003 19:57

Du gjør det også i kontrollpanelet. Jeg har i hvertfall en 12-15 stk av typen pop ping pung, det er nesten ikke måte på. Går ut i fra at dette er noe som følger med.

Personlig skulle jeg helst hvert foruten, men synes f.eks. tink er helt til å leve med.

Hvis du har et lydbehandlingsprogram som lagrer .aiff filer så kan du sikkert bruke hva som helst (ser ut som om det er filene i system/library/sounds som kommer opp i kontrollpanelet).

Jon
medlem i 245 måneder
 

Innleggav sniffer » ons 12.11.2003 15:23

Jepp. Du kan sikkert finne en helt nøytrall eller lage din egen stille .aiff fil. Mener du finner freeware som er i stand til å lage .aiff filer. Drev å knotet med det der for en stund siden, men jeg husker ikke hva jeg gjorde.

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » man 17.11.2003 13:30

Problemet er vel ikke å skifte den vanlige standarlyden, men akkurat den lyden som kommer når man justerer lyden skifter ikke...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav admin » man 17.11.2003 13:58

Tipper det må graves et stykke inn i systemet for å finne denne lyden. Start med å titt gjennom System folderen og se om du finner noe som kan ligne :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron