Mac OS X spørsmål..

Diskusjon rundt Mac OS

Innleggav sniffer » tor 22.01.2004 17:01

admin skrev:Ofte ligger det uansett på TNT og IKKE Apple.

Nettopp!! Har opplevd at under leverandører av service ifra TNT har holdt tilbake Apple leveranse på lager i Norge i EN UKE på ett sted. Pakken måtte etterlyses før den ble sendt videre. Å si at Apple ikke er effektive er ikke riktig. Infrastrukturen til og fra og i Norge er ikke godt nok, det er ett stort problem. Vet ikke hvordan stova er her nå, men før hadde Apple Store lageret sitt i Irland, og de er helt avhengig av TNT for å levere til Norge. Kan også nevne da jeg måtte sende maskinen på Apple care gikk frakt pakken ifra Nederland, opp hit til Tromsø levert på døren, hentet, sendt til Nederland, reparert på to dager, returnert og levert på døren hos meg igjen på totalt seks dager (!). Men da gikk det leveringen sikkert direkte med fly, og ikke slik som med TNT som går i kryss og tvers igjennom Europa. I USA har jeg forstått det slik at alle maskinene nå shippes direkte ifra fabrikken i Taiwan (eller var det Korea?), og også der er det litt vente tid på nye maskiner.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Jon » tor 22.01.2004 17:11

Okai, det med at de sender direkte fra fabrikken stemmer nok, var ei her som kjøpte en ibook og den ble først sendt fra taiwan. Tenkte muligens at de hadde ferdige maskiner på lager i nederland/irland eller hvor det nå er.

Og jeg håper for all del at det ikke er noe ventetid på fabrikken!

Jeg vil nemlig ha laptopen nå! Som jeg har sagt så mange ganger.. :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Forrige

Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron