Panther innstallasjonen DVD sucks!

Diskusjon rundt Mac OS

Innleggav mytsberg » ons 10.03.2004 21:34

Har problemer med det samme jeg også. Eller dvs når jeg prøver å bytte til en annen konto så snur den og skal til å gjøre seg klar til bruk men da fryser den og ingen ting fungerer :x

Har prøvd å opprette flere kontoer og se om det hjelper (etter tips fra Apple support) men det samme skjer med alle kontoer.

Noen som kan hjelpe ??

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav josteinsen » tor 11.03.2004 12:01

hmm..
kanskje jeg skal droppe overganen til mac? begynner å bli litt mye feil og tull rapportert fra brukere på de forumene jeg er på. :(

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav Jon » tor 11.03.2004 13:47

Ja, kanskje det... Er ingen andre enn du som taper på det :)

Uansett så sant hardwaren fungerer som den skal så får du satt opp systemet som du selv vil ha det, det gjør ivertfall jeg. :)

og ingen sier at du må gå over til bare mac.. er ikke noe iveien for å ha både pc'er og mac. Eller andre "ting" for den saksskyld.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav Gjest » tor 11.03.2004 14:08

Det jeg er mest skeptisk til er ikke kvaliteten, men tiden det tar å få ting fikset hvis man skulle være uheldig å få en msakin med trøbbel eller ødelegger den selv.

Nå er jeg kanskje ekstremt bortskjemt med mine thinkpad maskiner men det kan være vanskelig å sende bort en maskin til rep hvis den blir borte lenge. :)
 

Innleggav Jon » tor 11.03.2004 14:51

Okai, jeg har hørt litt forskjellig om applestore, men mest bra ting. Vet også at officeline har bra support.

Tror ikke det er så mye å frykte.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav magnus » tor 11.03.2004 15:01

Jeg har aldri hatt en ødelagt mac, ikke far starten av ihvertfall. Jeg tror at det somm duier om at ting ikke fungerer og er ødelagt er for det første at man for mer lyst til å skrike ut om at maskinen er ødelagt når den er helt ny, men når den er helt superderimot… Det tar man som en selvfølge og det blir dermed ikke sagt noe mer om den saken. Det andre er at man har lettere for å huske negative ting, enn hva man har for å huske positive ting :P
medlem i 244 måneder
 

Innleggav Slacker » fre 12.03.2004 15:11

Nå skal maskinen min inn for andre gang. De trodde det var hovedkort eller skjermkortet som var kaputt etter mye om og men.

Når det gjelder reprasjonstiden til apple har jeg erfart at den ikke er så lang, men problemet er at det kan ta tid før du får lov til å sende den inn. Ofte må du gjennom mange telefon samtaler med apple support hvor de ber deg prøve forskjellige ting. Jeg har sikkert svid av 200-300 kroner i telefonregninger på denne måten. :(

Når noen sier at de ikke vil velger mac fordi det er mange feil på dem kan jeg ikke forstå dette i det hele tatt. Hvis de samme feilene hadde oppstått på en Windows maskin hadde jeg bare avfeid det som om det var normalt. Når macen min har feil på hovedkortet så kræsjer den oppmot like ofte som pcen som ikke har noen hardware feil.
medlem i 244 måneder
 

Forrige

Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]