Mail forts.

Diskusjon rundt Mac OS

Mail forts.

Innleggav ThomasR » ons 31.03.2004 19:12

Takk for svar folkens!

Det med ISP er litt spesielt, fordi eg er tilkobla via Ethernet på Universitetet i Lisboa... Det har fungert feilfritt heilt fram til ca. ei veke sidan. Prøvde å bytte til Start.no, men utan hjelp.

Når det gjeld NamePlanet så er den åpenbare fordelen at du kan få adresse med ditt eige namn. Webmail-tenesten er til tider ustabil, og support-tenesten er elendig... Har ikkje fått ordentleg svar om dette problemet på éi veke.... Kjipt.

Den andre fordelen er at du kan få heimeside med samme adressa som e-posten din. Det er veldig bra, men du må betale for det.
 

Re: Mail forts.

Innleggav sniffer » tor 01.04.2004 2:15

ThomasR skrev:Takk for svar folkens!

Det med ISP er litt spesielt, fordi eg er tilkobla via Ethernet på Universitetet i Lisboa... Det har fungert feilfritt heilt fram til ca. ei veke sidan. Prøvde å bytte til Start.no, men utan hjelp.

Når det gjeld NamePlanet så er den åpenbare fordelen at du kan få adresse med ditt eige namn. Webmail-tenesten er til tider ustabil, og support-tenesten er elendig... Har ikkje fått ordentleg svar om dette problemet på éi veke.... Kjipt.

Den andre fordelen er at du kan få heimeside med samme adressa som e-posten din. Det er veldig bra, men du må betale for det.

Da vet nokk gutta på IT avdelingen på universitet ditt hvilken utgående adresse du må bruke. Jeg er helt sikker på at de kan hjelpe deg. :)
Takk for ditt syn på NamePlanet. Jeg er villig til å betale for en epost løsning visst den er god nok. :)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]