Req: Mac OS X 10.2 Jaguar

Diskusjon rundt Mac OS

Req: Mac OS X 10.2 Jaguar

Innleggav skyfex » tor 15.07.2004 10:17

Er det noen her som har en gammel kopi av Mac OS X 10.2 Jaguar jeg kan kjøpe (få? Betaler selvf. porto. :))? Takker...


Redigert til "lovlig" format.. =)
Sist endret av skyfex den lør 17.07.2004 13:07, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav Åsmund » tor 15.07.2004 10:20

Hva med butikken? Mac1 støtter ikke piratkopiering.

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Innleggav sniffer » tor 15.07.2004 10:36

Jeg kan selge deg 10.2 for en grei liten sum. Hundrings?

Har ikke tilgang til å sende den omgående da jeg ikke er hjemme, men bare PM meg visst interesse, så har du den om ett par uker senest. (Forhåpentligvis har jeg ikke rotet bort platen) :)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav skyfex » fre 16.07.2004 11:47

Åsmund: Det er litt vanskelig å kjøpe jaguar i butikken, ettersom de ikke selger det lenger. Og med tanke på at jeg faktisk eier en kopi av Panther vil jeg tro at Jaguar ikke er det værste jeg kan spørre om på dette forumet. Du kan neppe kalle det umoralsk, med tanke på at den eneste grunnen jeg trenger det er for å gi Jaguar støtte til et program som blir brukt av kanskje 1000 mennesker +/-. Eller tar jeg feil kanskje?

sniffer: Hmm.. Muligens interessert, sender deg en pm etterhvert =)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav Åsmund » fre 16.07.2004 16:33

Vel, en piratkopi er en piratkopi uansett. Om det er umoralsk å drive med slikt, får hver enkelt person avgjøre selv.
I følge reglene på Mac1 er det imidlertid ikke lov å utveksle piratkopier, eller prøve å utveksle slike over vårt forum. Hva brukerene gjør på fritiden sin har ikke Mac1 noe med, men vi ønsker å være et seriøst forum og kan derfor ikke tillate åpenlyst piratvirksomhet. ;)

Jfr.:
http://mac1.no/community/modules.php?na ... pic&t=1492

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]