Mac er bare KONGE!

Diskusjon rundt Mac OS

Mac er bare KONGE!

Innleggav sparchy » tir 20.07.2004 23:25

Måtte bare dele denne opplevelsen med dere.
For en tid tilbake anskaffet jeg meg en trådløs ruter til mitt adsl modem. Det var ingen lett affære å få den til å kommunisere med min iMac, men etter mange telefoner, hjelp på diverse forumer kom jeg på nett via min ruter. Etter en tid bestemmte jeg meg å kjøre trådløst mellom Mac og ruter. Jeg bestillte et Airport Express kort fra Apple, som kom i posten etter noen dager. Jeg innstaleret eprogramvaren og kortet og stålsatte meg for nok et par timer foran skjermen for å få dette opp å gå. Men... via airport oppsettassistenten var hele greia på nett i løpet av 2 (to!!) museklikk.!! 8O

Enda en grunn til å kovertere alle dere MS brukere! 8)

Apple er KONGE. :D

Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav Åsmund » tor 22.07.2004 2:11

For en tid tilbake skulle jeg installere LAN-nett med ADSL-oppkoblig hos min far. Han er egentlig en Macer, men etter at jobben hans byttet til PC, har han måtte bite i det sure eple han og.
Jeg tror vi brukte 4 timer på å få de to PC'ene på nett. Protokoller som måtte installeres og linkes til hverandre, egenskaper på bortgjemte steder som måtte stilles inn, gateway instillinger... you name it. I tillegg måtte PCen omstartes etter hver minste endring for at de skulle tre i kraft. PCene hadde Windows 2000 og XP.

Da jeg koblet kablen til PowerBooken min var jeg på nett i løpet av ett (!) minutt!

Det sier litt!

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav zabo » tor 22.07.2004 2:18

Denne reklamen er litt gammel, men den illustrer virkeligheten godt endog!
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Åsmund » tor 22.07.2004 2:23

Reklame?? :?: Hvilken reklame?

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav zabo » tor 22.07.2004 2:31

Jeg har lagt en hyperkobling inn i ordet "Denne". Om du trykker på den, så skjer noe magisk!
medlem i 236 måneder
 

Innleggav netromac » fre 23.07.2004 14:49

zabo, kan du være så snill å skifte til en litt mer behagelig avatar? Den Batman-greia du har nå er litt for "busy" etter min mening :wink:

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Tiger » fre 23.07.2004 15:20

Flere som bli litt "stressa" av den.
Øynene mine trekker bort på den når jeg prøver å lese :?
medlem i 237 måneder
 

Innleggav sls » fre 23.07.2004 15:34

Synes den er skikkelig kul! :lol: Ser for meg at Batman roper "Kom dere unna!!!!" :P :D

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav zabo » fre 23.07.2004 19:20

netromac skrev:zabo, kan du være så snill å skifte til en litt mer behagelig avatar? Den Batman-greia du har nå er litt for "busy" etter min mening :wink:


Helt ok! Det skal jeg sannelig gjøre - kun for å glede deg netromac! ;)
medlem i 236 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron