av turimblar » fre 29.05.2015 12:13
Hei dere,
Tusen takk for hjelpende svar!
Det er slik at vi har brukt Mamut Office inntil nylig og har fortsatt noen dager til med Application hosting av denne, men har gått over til Visma.net, og tilrettelegger den nå.
Det er dog noen småting som denne ikke har, som f.eks. Grupper, slik som i Mamut Office, og det byr på problemer for foreningen vår siden den er delt opp i forskjellige grupper.
Jeg har blitt fortalt at vi skal få en offline backup av vår gamle base, og derfor trenger jeg å innstallere Mamut Office... helst på min Mac, eller så må jeg kjøpe en billig PC og innstallere det der.
Jeg vet det finnes mange CRM/regnskaps-programmer, men nå har vi "oppgradert" til Visma.net som bruker rett i nettleseren. Jeg bare ønsker meg at den hadde noe av funksjonaliteten til Mamut Office, da spesielt Grupper.
Jeg så et kurs på Visma eAccounting, men den var ikke så bra på CRM-delen som jeg ønsket. Men det er kanskje forandret nå?!