Yosemite og skriver-/scannerdrivere

Diskusjon rundt Mac OS

Re: Yosemite og skriver-/scannerdrivere

Innleggav Morse » lør 30.04.2016 21:47

Slutt å syte over Apple, kaarenilsen. Få deg en PC heller, det var visst så mye bedre? :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Yosemite og skriver-/scannerdrivere

Innleggav Valotunk » søn 01.05.2016 1:23

kaarenilsen skrev:Hmmm...det ble stille her etter mitt siste innlegg om Apple's rigide styring av hva man får lov til eller ikke på Apple-produkter. Mon tro hvorfor???

Mac-maskiner er utmerket for folk som bare vil gjøre jobben og ellers slavisk følger Apple's styring og policy der man alltid må oppgradere enten man vil eller ikke. Men for andre som har en tanke en smule utenom Apple's "mainstream policy", er det opplagt full stopp. Big Brother Apple er sjefen. Basta!


Ærlig talt, jeg skjønner ikke hva du griner etter.

Er man så misfornøyd med noe som det du tydeligvis er så kvitter man seg med det og kjøper noe annet.

Kvitt deg med alt Apple rælet ditt og kjøpe deg en Windows PC slik at vi slipper disse innleggene fremover.
medlem i 198 måneder
 

Re: Yosemite og skriver-/scannerdrivere

Innleggav Morse » søn 01.05.2016 1:37

Amen, Valotunk! :-)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Yosemite og skriver-/scannerdrivere

Innleggav Ove » søn 01.05.2016 16:55

Trådstarter er i gang igjen, med beslektet tema: viewtopic.php?f=117&t=300059

Der har han fått gode svar, kan bli artig å se om han følger dem, denne gangen …
medlem i 230 måneder
 

Re: Yosemite og skriver-/scannerdrivere

Innleggav strukt » søn 01.05.2016 20:32

kaare: Helt fra Apple ble grunnlagt ville Steve Jobs ha 100% kontroll over software og hardware.

Dette for å gjøre det enkelt for brukere, og vanskelig for de som vil oppgradere eller legge til nye funksjoner selv.

Kjøper man et Apple produkt om det så er en iPhone eller Mac må man være klar over dette.

Selv beveger jeg meg litt bort fra Apple miljøet, da jeg liker å ha kontroll selv og ikke overgi kontrollen til et selskap. Derimot liker jeg godt iPhone og laptopene Apple lager.

Men for bilderedigering og musikkproduksjon må jeg ha en kraftig stasjonær PC.

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: Yosemite og skriver-/scannerdrivere

Innleggav Morse » man 02.05.2016 14:27

Om syting og klaging: Her er litt fornuftig tankestoff:

http://www.macworld.com/article/3063583 ... 2016-05-02

So, gentlemen, may we move forward? :-) :-) :-)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Forrige

Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere