Safari viser "gamle" nyheter!

Diskusjon rundt Mac OS

Safari viser "gamle" nyheter!

Innleggav iRogern » lør 17.10.2015 17:42

Hvorfor er det slik at at når jeg leser nettaviser på Safari, og sveiper tilbake fra en artikkel for å gå tilbake til forsiden, så får jeg gårsdagens nyheter. Slik har det vært i mange år hos meg. Sletter jeg loggen fullstendig, så skjer det allikevel?!?!! Spiller ingen rolle hvilken nettavis jeg er på, og IOS og maskin er oppdatert. Irriterende, og jeg må "refreshe" den siden jeg er på (med gamle nyheter) og da får jeg dagens nyheter.
medlem i 198 måneder
 

Re: Safari viser "gamle" nyheter!

Innleggav Morse » lør 17.10.2015 18:27

iOS? Er dette på en aiFon eller padde?

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Safari viser "gamle" nyheter!

Innleggav jerry.c.bush » lør 17.10.2015 21:02

Jeg har dette "problemet" på min iPhone med iOS 9.0.2. Dette mener jeg har kommet etter at den ble oppdatert til iOS 9 da jeg ikke har merket det tidligere, men er litt usikker på når det kom.... Men tror det var ved iOS 9. Det er ikke sånn på OSX.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Safari viser "gamle" nyheter!

Innleggav iRogern » søn 18.10.2015 9:42

Sorry, mente IOX, ikke IOS. Det er på Mac´en dette skjer, helt merkelig at jeg leser f.eks. VG, trykker for å lese en artikkel, sveiper så til venstre for å gå tilbake til hovedsiden i VG, og da er det en eldre forside som kommer opp, ikke dagens utgave av VG, eller hvilken som helst nettside.
medlem i 198 måneder
 

Re: Safari viser "gamle" nyheter!

Innleggav Barlie » man 26.10.2015 12:19

Prøv å slå av forhåndslast topptreff i Safari.

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Safari viser "gamle" nyheter!

Innleggav kenzo » man 26.10.2015 19:11

Jeg har også hatt problemer med dette siden nest siste safari oppdatering, bortsett fra at siden ikke loades - den forblir helt hvit når jeg swiper tilbake. Dersom jeg trykker piltasten eller cmd+pil går det greit.

Har lest endel rundt og ikke funnet noen løsning som vedvarer. Resette nvram og tips nevnt i forrige innlegg hjelper bare et par timer før problemet dukker opp igjen.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: Safari viser "gamle" nyheter!

Innleggav Morse » tir 27.10.2015 3:02

Husk nå på at Safari ikke er så perfekt at det ikke går an å prøve en annen nettleser, da. Firefox, til dømes?

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]