iPhoto begrensa? Bilder nye iPhoto?

Diskusjon rundt Mac OS

iPhoto begrensa? Bilder nye iPhoto?

Innleggav kenny279@hotmail.com » søn 01.11.2015 19:50

Har og bruker både iPhoto og Bilder. Bruker vel mest iPhoto siden der kan jeg organisere bilder og filmer etter smak. Bilder bruker jeg til importering og bildestrøm, siden jeg ofte sletter bilder fra iPhone1. Har prøvd i det siste å overføre litt store filmer fra iPhone1 uten suksess. Er det en størrelse begrensning i iPhoto? Eller er det noe feil med min iPhoto? I dag overførte jeg nylig en 1:23 time lang video fra iPhone via Bilder. Prøvde med iPhoto, men da bare poppa det opp feilmeldinger som Uleselig 1: /Users/Kenngu/Pictures/iPhoto-bibliotek.photolibrary/Import/Masters/Roll 1/IMG_1281.MOV

Vil gjerne få alt i iPhoto, siden da blir det lettere å få det opp i iMovie. Noen som har svar på dette, så hadde vært gull.
medlem i 162 måneder
 

Re: iPhoto begrensa? Bilder nye iPhoto?

Innleggav Ove » man 02.11.2015 4:06

/Users/Kenngu/Pictures/iPhoto-bibliotek.photolibrary/Import/Masters/Roll 1/IMG_1281.MOV
— Hvis dette er ment å være en lenke (URL) så går den til en fil på din egen harddisk.

— Forstår ikke riktig hva du mener med dette, eller hvordan du gjør sånt:
I dag overførte jeg nylig en 1:23 time lang video fra iPhone via Bilder.
medlem i 230 måneder
 

Re: iPhoto begrensa? Bilder nye iPhoto?

Innleggav kenny279@hotmail.com » man 02.11.2015 4:24

Nei det er ikke en URL, det er selve feilmeldingen jeg får. Blir kanskje litt forvirring med at selve appen heter "Bilder". Det som menes er at appen Bilder som er med i osx. Den kan importere filmer fra iPhone1, i ubegrensa størrelse. Iphoto derimot klarte ikke å importere en film på 1:23 time lang (ca 4GB), og da lurer jeg på om iPhoto har en begrensa fil størrelse ved importering. Hvordan jeg gjør det er simpelheten å koble iPhone1 til mac1, og trykker på import på valgt film.
medlem i 162 måneder
 

Re: iPhoto begrensa? Bilder nye iPhoto?

Innleggav Bumblebee » man 02.11.2015 23:48

Ove skrev:— Hvis dette er ment å være en lenke (URL) så går den til en fil på din egen harddisk.


Har du lest innlegget?

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron