HTML E-Post

Diskusjon rundt Mac OS

HTML E-Post

Innleggav Molekyl » man 04.07.2016 1:11

Noen som vet om/har erfaring med epost programmer som lager innholdsrike poster?

Jeg er på jakt etter et epostprogram der jeg enkelt og greit kan designe innholdsrike eposter med jobblogoen og diverse tekst, men er usikker på hvilke program som finnes til formålet. Hvis noen har anbefalinger tar jeg dem gledelig imot.

Jeg ønsker meg et program som gir avanserte muligheter for tilpasninger, men det er ikke et krav :-)

Edite: En liten ting til, det skader ikke om programmet har støtte for responsive mailer. ;)

Brukerens avatar
medlem i 119 måneder
 

Re: HTML E-Post

Innleggav Morse » man 04.07.2016 3:20

Masse å velge i, til dømes denne: https://www.macupdate.com/app/mac/38093/mail-designer

Sjekk de andre linkene på site´n. Bare ha dette i bakhodet: https://support.sendgrid.com/hc/en-us/a ... ail-Design

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: HTML E-Post

Innleggav jaknudsen » man 04.07.2016 14:52

MailChimp?

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: HTML E-Post

Innleggav Molekyl » man 18.07.2016 22:08

Takk for svar. Jeg skal sjekke ut de ulike alternativene og senere fortelle hva jeg syntes om de! Helt til slutt må jeg takke for deres tålmodighet, har vært på ferie uten mulighet for å logge på forumet!

Brukerens avatar
medlem i 119 måneder
 

Re: HTML E-Post

Innleggav Morse » ons 20.07.2016 9:43

Dine erfaringer imøteses! :-)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: HTML E-Post

Innleggav iBjorn » tir 21.02.2017 3:24

Mail Designer Pro fra Equinux eller RED (Responsive Email Designer) fra CoffeeCup er vel markedslederne på Mac når man ser bort fra online-tjenester som for eksempel MailChimp og Mad Mimi. Mulig at det finnes andre desktop-apper som også bør nevnes, men dette er de jeg kjenner til iallfall.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: HTML E-Post

Innleggav jaknudsen » tir 21.02.2017 9:46

Ser ingen gode grunner for å bruke et desktop-program her.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: HTML E-Post

Innleggav iBjorn » tir 21.02.2017 14:19

Vel, smaken er som baken. Noen bare elsker å jobbe i nettleseren, andre kan ikke fordra det. Én klar fordel med desktopprogrammer er jo for eksempel at man ikke er nødt til å bruke noen tredjepartstjeneste (med egen branding dersom man ikke vil betale for dyre abonnement, som for eksempel MailChimp). En annen er at man kan jobbe med design og utforming uten å være tvunget til å ha konstant nettilgang. Jeg kan personlig se for meg en hel rekke av flere grunner, men kort oppsummert lar vi det ganske enkelt være opp til trådstarter å ta stilling til hvilken informasjon som er nyttig for denne.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere