Sierra og AcdSee Pro > trøbbel etter installering av Sierra

Diskusjon rundt Mac OS

Sierra og AcdSee Pro > trøbbel etter installering av Sierra

Innleggav hbakken » lør 26.11.2016 18:38

Hoi.

Oppdatering til Sierra og bytte av harddisk har stort sett gått greit. Men AcdSee er et program jeg sliter med.

Når jeg prøver åpne AcdSee får jeg opp beskjed om å skrive inn passord for å "to make initial setup". Problemet er at det kommer opp gang på gang på gang osv osv....
Ergo, får ikke brukt programmet dessverre. Noen som har tips til hva jeg kan prøve?

Oppdatering: har kommet et steg videre. Etter å ha trykket passordet 152 ganger så åpnet programmet seg og det fantes en oppdatering jeg fikk lastet ned (samtidig som jeg skrev passordet 96 ganger til).

Programmet er nå åpnet, MEN nå vises ikke thumbnails! Helvete.... dette har vært styr med Acdsee tidligere... husker ikke hva som måtte til for å løse det. Tror det til slutt kom en ny versjon jeg endte opp med å betale for. Nå er jeg lei det.

Alternativt program til bildehåndtering der jeg kan se folderstrukturen jeg har bildene i???

Bilder/Iphoto universet holder jeg meg langt unna.

Skal være et program jeg kan gjøre enkelt redigering og enkel oversikt og sortering av bilder, da med utgangspunkt at jeg har bildene lagret i en folder struktur jeg liker (den må da vises i programmet).
medlem i 157 måneder
 

Re: Sierra og AcdSee Pro > trøbbel etter installering av Sie

Innleggav Grubasek » lør 26.11.2016 20:54

Har du sjekket dette:

Åpne Systemvalg, Sikkerhet og personvern, Generelt.
Er valget "Tillat programmer lastet ned fra App Store og identifiserte utviklere" påslått?

Hvis ikke, slå det på (du må åpne for det ved å klikke på hengelåsen nede til venstre og taste brukerpassordet ditt).

Lukk Systemvalg og prøv å starte programmet igjen.

Forøvrig bruker jeg selv Picasa for Mac 3.9.137. Den viser folderstrukturen jeg har i Finder på bildene mine.

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]