Canon i80 skriver driver

Diskusjon rundt Mac OS

Canon i80 skriver driver

Innleggav Maxima » ons 01.02.2017 0:33

Jeg har en iMac Early 2011 som kjører Mac OS Sierra. På denne iMac har jeg ingen problemer med å bruke min bærbare Canon i80 skriver. Den dukker opp i skriver-innstillingene når jeg kobler den til med USB kabel, og skriver ut alt hva jeg ønsker.
Nå er problemet at jeg ønsker å bruke den med en MacBook Pro Mid 2010, som kjører samme Mac OS, men når jeg kopler skriveren til USB porten på MacBook Pro'en finner den ikke de nødvendige drivere og ber meg om å finne dem på Canon's websider. Men Canon ser ikke ut til å ha støttet denne skriver model siden Snow Leopard.

Nå til mit spørsmål:
Er det noen av dere som vet hvordan jeg får overført de nødvendige filer fra iMac'en til MacBook Pro'en?

Svar på mitt eget spørsmål:
Etter å ha prøvd en del nå med kopiering av filer etc. Prøvde jeg å laste ned den siste driver fra Canon's website, den er fra 2012 og støtter Snow Leopard, i alle etterfølgende Mac OS'er skriver Canon at denne skriver ikke er støttet. Den er heller ikke med på Apple's liste over skrivere som Sierra støtter.
Så jeg prøvde å installere den gamle driver og minsanten om ikke det lykkedes :-)
medlem i 181 måneder
 

Re: Canon i80 skriver driver

Innleggav ggt667 » søn 05.02.2017 13:25

Du har hatt flaks, noen ganger er trolig beste alternativ å installere passende OS versjon, så installere driveren, for så å oppgradere til nåværende OS.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]