Combat Mission til mac??

Diskuter de nyeste spillene

Combat Mission til mac??

Innleggav CrazyGoNuts » man 02.08.2004 1:43

Lurte på om noen vet om Combat Mission finnes til mac?

Anbefales virkelig for de som har tålmodighet til å spille et litt mer "voksent" rts. Realistisk og basert på andre verdenskrig.
medlem i 237 måneder
 

Innleggav GNU » lør 07.08.2004 0:03

Bare for OS 9. Jeg har ikke testet det i Classic, men det funker sikkert fett det også.

http://www.battlefront.com/index.htm
medlem i 245 måneder
 

Innleggav CrazyGoNuts » tor 03.02.2005 18:22

Jeg har nå kjøpt COmbat Mission Afrika Korps og smertelig fått erfare at det IKKE kjører under OSX i Classic!!

Jeg har en PB 12" G4 1.33 kjøpt juli og kan da følgelig ikke legge inn OS 9 på den heller...

Jeg er optimist allikevel og har etter lang tids tråling på nett funnet en mod som påståelig skal kunne kjøre CM på OSX... Så får vi se da!

Vannvittig synd egentlig! Dette er et utrolig kult rts.. Det må da gå an å få det til å kjøre i OSX på et eller anna vis?! Battlefront må jo tape fryktelig på å ikke lage det til OSX. Regner ikke med det er så veldig mange nå for dagen som legger inn OS 9.
medlem i 237 måneder
 

Innleggav TheX » tor 03.02.2005 18:56

Jeg finner i alle fall ikke en X port av spillet, men jeg anbefaler Deimos Rising, der er et kjempebra spill!

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav CrazyGoNuts » tor 03.02.2005 19:05

Jeg er en genuin grognard (simfantast) og elsker å sitte å bite negler i timesvis mens tanksene knøvler seg gjennom ulendt terreng i CM eller å plattfote avgårde med ei enkel rifle i hendene i enda flere timer for å nå fronten i WWIIOL (World War II Online. SUVEREN MMONRTSFPS... Ja.. Noe så sprøtt finnes! Dett er ikke spillet for grafikkfantaster, men vil du ha en spill som oppfører seg ORDENTLIG og ikke som den forbanna tegneserien som Battlefield er så er WWIIOL, eller "fiolen", greia for deg!)

Jeg skal prøve Deimos Rising! Takk for tipset! Selv om det kan hende det ikke er et "realistisk" spill så betyr ikke det at jeg ikke kan sette pris på det!

Tror forresten at jeg kanskje har funnet en mod som gjør CM spillbar i OSX, men jeg sitter på en winpc nå på UiO og pb'en ligger hjemme så jeg får ikke prøvd det ut før i morra..
medlem i 237 måneder
 

Innleggav sls » lør 02.07.2005 18:14

CrazyGoNuts skrev:Jeg er en genuin grognard (simfantast) og elsker å sitte å bite negler i timesvis mens tanksene knøvler seg gjennom ulendt terreng i CM eller å plattfote avgårde med ei enkel rifle i hendene i enda flere timer for å nå fronten i WWIIOL (World War II Online. SUVEREN MMONRTSFPS... Ja.. Noe så sprøtt finnes! Dett er ikke spillet for grafikkfantaster, men vil du ha en spill som oppfører seg ORDENTLIG og ikke som den forbanna tegneserien som Battlefield er så er WWIIOL, eller "fiolen", greia for deg!)


Lastet ned WWIIOL men ser ikke ut til at det er noe vits å spille uten joystick og numpad (sitter på PB ) om det er kjørtetøy man vil bruke. Kanskje like greit - solen skinner og det er rundt 25 grader ute. Men hvis (når) regn og drittværet kommer...

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron