Problemer med DrawSprocket til Unreal Tournament (gamle)

Diskuter de nyeste spillene

Problemer med DrawSprocket til Unreal Tournament (gamle)

Innleggav TomMAC » tir 02.11.2004 14:07

Hei!! sliter litt med at når jeg har instalert og kjører Unreal Torunament (gamle versionen) så kommer det opp feilmelding med: Couldn`t draw sprocket context. hva er det? hvordan skal jeg løse problemet. versionen skal funke på osx, men kan hende den er litt gammel, spillet er jo hvertfall det!

på forhånd takk for hjelpen!!
medlem i 233 måneder
 

Innleggav thomasb » tir 02.11.2004 14:16

Du må laste ned en mod, som får spillet til å fungere i Mac OS X :)
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/12059
(les kommentarene også...)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav simen » tir 02.11.2004 15:02

Anbefaler å spille det i OS 9, OS X versjonen er MEGET treg til nå. Om du ikke har G5 er den for sen for mitt tempo i UT iallefall. Vet at mange sier "det funker strøkent på G4 500", vel, da sier jeg, da er du sabla treg :P

Vet ikke åssen jeg skal hjelpe deg med OS 9, jeg er ekspert i det dog :P Har du OS 9.2.2 ? Jeg vet hva Draw Sprockets er. Har du norsk eller engelsk versjon ? Prøver du via Classic eller boota fra OS 9. Classic suger, da tar du heller versjonen til OS X.

Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Innleggav TomMAC » tir 02.11.2004 15:14

Greia er den at jeg nettopp har fått en ny G4 iBook, og det er min første mac, så jeg er ikke så veldig inni tingene enda. Men jeg har noen programmer som kjører i os 9, da blir det nok boota fra osx og det starter opp et kjørevindu for det programmet/spillet som må ha os9.

Skal jeg rett og slett kjøre det "boot"verktøyet for os9 i osx og SÅ starte Unreal?

har ikke helt grepet enda, men det kommer seg! :)
Hva var det draw sprocket greiene?
medlem i 233 måneder
 

Innleggav simen » tir 02.11.2004 16:19

Den nye iBooken kan ikke boote OS 9. Så avslutt Classic miljøet, og installer OS X som anbefalt over :) For oss som kan boote OS 9 er OS 9 det beste, men OS X versjonen er det eneste alternativet om du ikke kan boote OS 9 nativt.

Derfor ser jeg liten vits i å hjelpe deg videre med OS 9, siden du ikke bruker dette til å spille med uansett :) Du spiller altså via OS X nativt, og ikke via Classic miljøet i OS X (som suger grusomt på spill).

Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere