Noen som er på Xbox Live?

Diskuter de nyeste spillene

Innleggav jossi » lør 25.12.2004 20:20

Da leste jeg nok ikke innlegget ditt godt nok nei, beklager så mye. Men tror det skal være mulig å sparke folk, eller man kan sette begrensninger på hvem som får være med. Siden jeg ikke har noen win maskin har jeg ikke vært borti server-delen av aquaduct og er ikke helt sikker på dette, men tror det stemmer.

Jeg har bærbar selv, så det går fint med bærbar ja, men du må som jeg sa, bruke nettverkskabel. I mitt oppsett var xboxen koblet til AE med tp-kabel mens iBooken var trådløs, det funket ikke, så gikk til annskaffelse av en switch slik at jeg fikk både iBooken og xboxen tilkoblet med nettverkskabel.

~Jostein
medlem i 241 måneder
 

Innleggav TheX » søn 26.12.2004 17:19

Testet aquaduct nettopp, fungerer som en drøm, her er en enkel oppskrift for Halo 2:
1. Koble Xboxen på nettverket du har macen på.
2. Start opp Xboxen
3. Gå inn på System Link
4. Løp bort til macen, åpne opp Aquaduct
5. Logg inn(registrer deg gratis først)
6. Dobbelklikk på et "game". Det virker som om "Greg Hastings' Paintball" er Halo 2.
7. Løp bort til Xboxen, velg gamet som har dukket opp.
8. Lock'n Load!

P.S. Ikke dobbelklikk på gamet "Halo" det er Halo 1.
P.S.P.S. Hvis du ikke kan dobbelklikke/åpne opp et game i Aquaduct, er det fordi Xboxen ikke er koblet ordentlig til, det står om den er koblet til eller ikke i den nederste linjen på hovedvinduet.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav TheX » søn 26.12.2004 17:21

Anbefaler alle å joine!

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Juntao » ons 29.12.2004 18:43

Blir nok heller PS2 slim på meg ja. Bare synd alle er utsolgt her i Trondheim :(

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav admin » ons 29.12.2004 18:53

Har en modifisert Xbox, men ikke prøvd med Aquaduct enda. Er det enkelt? Har en litt vrien Nextgentel router som ikke lar meg åpne porter mer - måtte nedgradere firmware - noen med NGT som vet om det trengs?

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav joarek » ons 29.12.2004 19:21

Ja. veldig enkelt, greia mi var at jeg ikke fikk opp Xboxen i Aquaduct. Men feilen jeg gjorde var at jeg ikke var inne i multiplayer menyen på spillet først, er du ikke inne i menyen på spillet sender den ingen signaler til Aquaduct heller. Jeg bruker Airport for internett så jeg har ethernett kontakten "ledig", plugget en kabel derfra og inn på Xboxen startet spillet og gikk inn i multiplayer menyen og startet Aquaduct som fant Xboxen med en gang... Lagde en gratis konto som skrevet over her og valgte spill. Enklere og billigere skal du se lenge etter :wink:

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Juntao » tor 06.01.2005 19:56

Kjøpte meg PS2 slim for en uke siden, dritt fett. Hadde jeg kjøpt Xbox i stedefor så hadde jeg ikke nølt 1sekund med å legge inn linux på den.

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Forrige

Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]