Problemer med Myst IV

Diskuter de nyeste spillene

Problemer med Myst IV

Innleggav q_ueen » lør 20.11.2004 21:01

Hei der folkens....

Jeg har kjøpt meg Myst IV, av og til ser jeg at det begynner å hakke litt på min Powerbook 17", og etter en stund får jeg at det har skjedd en feil og det må avslutte.

Har lastet ned oppdattering på spillet, men når jeg skal installere det får jeg at det ikke kan installere pga. han sier at Myst ikke er installert på harddisk! Men det er det jo.

Synes det er skikkelig kjipt at det ikke funker......er det noen som har tips til oppdatteringen osv?

Koz

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav gola » søn 21.11.2004 14:14

Du har sikker prøvd dette allerede men.... Har du prøvd å installere det på nytt? (Husk å ta vare på saves mappa og putte den i den nyinstallerte myst mappa). Er det full installering du har eller kjører du fra dvd? Ligger myst-mappa i Programmer mappa (kanskje derfor oppdatereren ikke finner den)?

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Hei hei...

Innleggav q_ueen » søn 21.11.2004 19:06

joda, jeg installerte full pakke, men den vil fortsatt ha cd2 når jeg spiller. Kanskje det er derfor den ikke vil. Og jeg har ikke slettet og lagt inn på nytt, for jeg var redd savesmappa forsvant i avinstalleringen.

Skal prøve å slette det, det er vel bare å hive hele spillmappa i søppla? og så slette søppla?

Koz

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav gola » man 22.11.2004 0:18

Ja bare kast mappa, men husk altså å ta ut saves mappa og legge den et annet sted først! Så legger du den bare tilbake i den nye myst-mappa etter reinstallering. Lykke til!

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]