defekt .dmg fil

Diskuter de nyeste spillene

defekt .dmg fil

Innleggav G-Mac » søn 28.11.2004 3:16

Hei har lastet ned America's Army 2.1 fra http://www.macgamefiles.com/detail.php?item=17749 men når jeg åpner filen "armyops210-mac.dmg" kommer følgende vindu:


ADVARSEL
Følgende diskfiler ble ikke funnet
Diskfil: Årsak:
armyops210-mac Ingen arkiverbare filsystemer



Er dette noe som kan gjøres noe med???
Har prøvd å laste ned filen flere ganger men det tar litt tid når den er på 743 MB....[/url]

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav kuuuli » søn 28.11.2004 9:32

jeg har fått lignende. Og et var sykt irriterende.. det var på en gb fil!

Noen her som har noen løsning eller ?

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav iBoy » søn 28.11.2004 12:11

Selskapene som lager disse programmene er jo ikke så veldig happy for at folk laster dem ned gratis. Så jeg tror de legger ut falske filer, som ligner på originalene både i utseende og størrelse, men som altså ikke virker. Det samme blir jo også gjort i stor utstrekning med mp3-filer av plateselskapene.
medlem i 245 måneder
 

Innleggav iBoy » søn 28.11.2004 12:16

Beklager, sjekket ikke linken. Jeg trodde det var noe P2P-greier. Men dette så jo ut til å være en lovlig demo. Da vet jeg dessverre ikke hvorfor den ikke virker.
medlem i 245 måneder
 

Innleggav thomasb » søn 28.11.2004 13:13

iBoy, dette er ingen demo. Det er fullversjon. Det er et spill laget av American Army. Skikkelig seriøse greier. De bruker det for rekrutering til millitæret i USA :). Derfor det er GRATIS :P
Les her :D http://www.americasarmy.com/support/faq_win.php#faq0

G-Mac: Last ned filen på nytt. Vær 100% sikker på at filen er ferdig lastet ned før du åpner den. Det kan hende det har skjedd noe feil ved nedlasting. Er ikke noe annet å gjøre enn på prøve å laste det ned på nytt. Jeg har fått samme feil på noen små .dmg-filer, og da måtte jeg laste dem ned på nytt for at de skulle fungere.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav Otsego » søn 28.11.2004 13:17

Hvis dmg filen først er korrupt er det lite du kan gjøre med den, last ned filen på nytt og FØR du åpner den marker filen og trykk "eple + i" også velger du at filen skal være låst. Så åpner du den.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav G-Mac » man 29.11.2004 0:27

Det gikk!!!!!
endelig virket det, lastet den ned i Firefox en gang til og lit den bli het ferdig og nå fungerer det.... :D takk for hjelpen

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Otsego » man 29.11.2004 0:30

av ren nysgjerrighet, låste du filen først? Americas Army, funka ikke før jeg låste den :/

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav G-Mac » man 29.11.2004 0:33

Jeg gjorde ikke noe med den, bare slettet den gamle og lastet den ned på nytt og da fungerte det....

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]