Unreal Tournament

Diskuter de nyeste spillene

Unreal Tournament

Innleggav thomasjs » søn 02.01.2005 14:31

Jeg har original cd'ene til Unreal Tournament som ble kjøpt for pc. Er det noen måte jeg kan få dem til å fungere til den nye powerbook mac'en min? Vet ikke helt hvordan jeg skal innstallere slike ting for mac, så trenger nok litt hjelp med noe sånt også..
Takk.
medlem i 233 måneder
 

Serial

Innleggav hakon » søn 02.01.2005 14:42

Hvis du har Serial nummer til pc'n kan du lovlig laste ned Unreal Tournament.

Hvor du laster ned ifra har vi ikke lov å diskutere her ;)

Rett meg hvis jeg er feil

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 

Re: Serial

Innleggav thomasb » søn 02.01.2005 14:54

Det er laget en patch til Unreal Tournament som gjør at en kan spille det i Mac OS X :)
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/12059

Det går ikke å installere Windows-versjoner av spill på en Mac. Spillene må være laget til Mac OS X :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

litt usikker

Innleggav thomasjs » man 03.01.2005 13:50

Jeg har original cd'ene, men de har ikke noe serial. Unreal Tournament hadde ikke det da. Gjorde noe lignenede med en unix maskin, men da lastet jeg ned spillet gratis fra en lovlig side, hvor programmet bare ba meg sette inn original cd'en for å kopiere over noen filer. Må jeg faktisk finne UT til Mac for at dette skal funke? Og hvis jeg finner det, hva er det jeg da skal med den patchen på version tracker?
Beklager dersom jeg er litt treg... Litt ny på dette.
Takk
medlem i 233 måneder
 

Innleggav IvIoyner » man 03.01.2005 15:15

Først trenger du Unreal Tournament til OS 9, så trenger du den patchen for å kjøre den på OS X (eller OS 10 om du vil). Relativt komplisert.
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Jeever » man 03.01.2005 15:38

Har vært gjennom denne runden selv.
Erfaringer....: Ikke kjør pacthet versjon i osX, spillet er skrevet for os9 og kjører best der og du har ett problem mindre å tenke på. Har du en os9 systemmappe booter du fra denne når du er sugen på en runde UT ( kan ikke maskinen din boote i os9, kjører du classic )

Når det gjelder pc versjonen du har kan du bruke alle filene ( kart, lyder, texturer osv.) Det eneste du trenger å bytte ut er selve programfilen (.exe) med macversjonen av UT. Siden du sitter på en kjøpt og betalt versjon ser jeg ikke noe galt i at du kan hente den her http://217.68.105.151/~jvr/ ( ligger ute resten av dagen)

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]